• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

666 Park Avenue (ABC)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

666 Park Avenue is an upcoming American drama series created and produced by David Wilcox and based on the novel of the same name by Gabriella Pierce. The series follows a couple who learns that the Manhattan apartment building that they just moved into, including its upscale tenants, might be possessed by a mysterious demonic force.

- Dave Annable as Henry Martin, the new co-manager of the building[6]

- Rachael Taylor as Jane Van Veen, the new co-manager of the building[7]

- Robert Buckley as Brian Leonard, Louise's husband, a playwright, who lives in the building.[8]

- Mercedes Masohn as Louise Leonard, Brian's wife, a photographer[8]

- Erik Palladino as Tony DeMeo, the doorman of the building[9]

- Helena Mattsson as Alexis Blume[10]

- Samantha Jade Logan as Nona Clark, a resident with a unique gift[11]

- Vanessa Williams as Olivia Doran, the coldly beautiful and sophisticated wife of the

building's owner[12]

- Terry O'Quinn as Gavin Doran, the building’s owner and the series' primary antagonist[13]

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Trailer ziet er erg gaaf uit en de serie heeft al een behoorlijke fanbase opgebouwd op Facebook. Ben super benieuwd, lijkt veelbelovend. En vooral de cast is top met Terry O'Quinn, Robert Buckley en Rachael Taylor

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bekende gezichten uit o.a. Lost, Grey's Anatomy en Desperate Housewives. Cool.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Eerste aflevering vond ik erg goed en spannend. Best wel een hele rare serie en hier en daar nog wat rommelig. Maar dat is niet zo gek in een eerste aflevering. De opzet is in ieder geval in mijn ogen erg geslaagd. Een creepy hotel waarin van alles gebeurd onder leiding van een erg coole Terry. Waar ik overigens wel even aan moet wennen want ik zie nog steeds John Lock voor me.

Maar cast is goed en ik ben nu al erg benieuwd naar de volgende aflevering

TomPSV

• 503 messages
  • 445 votes

Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. Het was niet erg soapachtig, maar die kant zou het wel op kunnen gaan. Hopelijk gaat dat niet gebeuren.

Er zaten iig wel de nodige schrikmomenten in en dat is altijd goed. Verder ook wel leuk dat het allemaal in een hotel afspeelt. Terry O'Quinn (Gavin Doran) heeft iig een mooie rol en ik ben benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen.

Overigens wel jammer dat de kijkcijfers in de USA niet zo goed waren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inmiddels bij aflevering 4 en ik vind het niet meer zo geweldig. Het pakt me niet meer echt, eerste aflevering was intrigerend maar het lijkt qua verhaal een beetje een neerwaartse spiraal te hebben. Voor mij althans.

Aan de (hoofd)acteurs ligt het niet, dat zit wel goed. Vind juist de spanning niet meer zo sterk, hopelijk wordt dat nog wel beter.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ook deze serie is gecancelled.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Jammer, leek mij wel wat. Begin er nu ook niet meer aan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En inmiddels weer tot leven gebracht. De afhakers kunnen het misschien weer op gaan pakken.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

In tegenstelling tot mijn eerdere bericht, hebben wij wel het eerste seizoen helemaal gekeken, alle 13 afleveringen.

Er komt dus volgens jou een tweede seizoen? Dat zou me verbazen, maar okay. Je weet het nooit met die Amerikanen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nog niet alles is uitgezonden, er zitten nog een paar afleveringen in 't vat. Volgens mij trekken ze dan de stekker er weer uit. Of het moet een kijkcijfer wonder worden.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Die paar afleveringen laten wij dan voor wat het is. Serie werd met de week flauwer.

Serie met veel potentie, maar daar werd bijzonder weinig mee gedaan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.