• 178.093 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.591 votes
Profile

Anger Management

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Momenteel zenden ze in Amerika de nieuwe sitcom van Charlie Sheen uit, genaamd Anger Management. Sheen speelt een agressiebegeleider, maar is zelf ook niet helemaal kalm.

Trailer:

Charlie Sheen - "Anger Management" - Priv? | Het laatste Priv? nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [Video's Prive]

Meer info:

nu.nl | Anger Management

Mijn mening: Ik heb tot nu toe drie afleveringen gezien en nog niet 1x kunnen lachen. Tot nu toe vrij slecht en ongrappig. Van Charlie Sheen verwacht ik toch meer spektakel en humor.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Ik vind er ook weinig aan. Had meer verwacht van FX. Sitcom's zijn nogal achterhaald. Hadden er iets als Louie of Curb van moeten maken. Haalt seizoen 2 niet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sitcoms zijn niet achterhaald, genoeg die nog leuk zijn. Maar dit is gewoon enorm duf en die veel te aanwezige lachband stoort ook enorm. Maar het ergste is gewoon dat het niet grappig is. Veel te soft, veel te simpel.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Sitcoms zijn imo wel achterhaald. Zelden zijn ze nog leuk. Paar zijn hooguit achtergrond noise waardig. Het komt nooit in de buurt van een Curb of een Louie, maar ook niet bij It's Always Funny in P. of The League. Je kan gewoon veel meer door het niet in zo een bordkartonnen setting te houden. De enige echte goede sitcom Seinfeld had voor een sitcom nog verbazend veel settings. Maar een Larry David zou nu gewoon kiezen voor de handheld komedie serie. Is nog bijna goedkoper en vaak veel leuker.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Anger Management is tot nu toe aardig saaitjes ja. Alleen het personage van Charlie is aardig maar de makers missen een Bertha.. of een Jake en niet zo dochtertje waar tie toch geen chemie mee heeft :S

Charlie overleeft deze serie enkel en alleen als er nog wat goede tegenspelers bij komen, want hij heeft echt deze feedback hard nodig om het grappig te maken.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Erg vreemd eendje van FX, past totaal niet in hun oeuvre met gerenommeerde series als Shield, Damages, Rescue Me, Louie etc. Zie 't eerder thuis op een publiekskanaal als CBS of dergelijk.

2de seizoen is overigens niet geheel ondenkbaar, ondanks een gigantische dip bij de 3de aflevering haalt het nog steeds hogere kijkcijfers dan Louie en Wilfred bij elkaar.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dit najaar te zien bij Comedy Central!

Fijn...

peter74

• 644 messages
  • 3257 votes

De eerste drie afleveringen zijn erg slecht ja, niet 1 keer gelachen, nog geen glimlach. Ik denk dat ik de rest maar aan mij voorbij laat gaan.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Aflevering 4 is niks beter.. wat gaat deze show hard floppen zeg!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Klopt, aflevering 4 was ook kut. Gewoon niet eens grappig. Als een aflevering voorbij is, dan is er eigenlijk niks gebeurd. Sheen moet ook geen gesprekken voeren. Hij had juist 1 van de mensen op de bank moeten zijn waar mee gepraat werd, in plaats van andersom.

Kijkcijfers zijn ook al fors achteruit gegaan:

Anger Management (TV series) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Zie het nog even aan, denk alleen dat ik af ga haken.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Het is wel goed dat Charlie eens goed hard met zijn neus op de feiten wordt gedrukt en er achter komt dat ook hij zonder goede schrijvers en tegenspelers een serie niet kan dragen.

Two and a half men was deels door hem populair, maar echt niet door hem alleen Hij heeft goede en grappige tegenspelers zoals Bertha, Alan & Herb nodig.

Oja, en dat dochtertje van hem is echt voor geen moment geloofwaardig.

caelers8

• 83 messages
  • 178 votes

Doodsaai. Charlie Sheen onwaardig.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De tv uitzender is er ieder geval erg happy mee...

Charlie Sheen krijgt versterking van zijn vader - Televizier

90 nieuwe eps Het is nog niet 5% zo goed als de betere seizoenen van Two and a half men...

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

pfff.. sorry maar dit keer verdiend Charlie deze aandacht echt niet! hij verkloot Two And a Half Men door zijn eigen ego en heeft zelfs met een bagger serie als Anger Management succes :S

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Na 7 afleveringen serieus 0x gelachen. De scenarioschrijver zouden ze per direct moeten ontslaan zeg. Heb je Sheen die toch vrij grappig kan zijn, geef je hem deze waardeloze serie. Pff. Kunnen ze niet wisselen? Sheen terug in Two and a half Men en Ashton Kutcher in Anger Management?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Snap wat je bedoelt hoor maar niet Ashton sucks in Two and a half men, maar de schrijvers hebben er schijnbaar geen zin meer in.

Sheen is natuurlijk een icoon maar zoals je duidelijk in deze serie ziet staat het totaal niet garant voor de kwaliteit van een serie.

Ashton krijgt wel de wind van voren, maar de schrijvers zouden de echte schaamte moeten dragen!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Na 8 afleveringen is het nog niet veel beter, ze proberen wel maar het is allemaal niet grappig.

Ik kijk het nu enkel nog voor vermaak, niet omdat ik verwacht dat ik ooit nog echt in een deuk kan liggen om deze serie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kort seizoentje, ik wilde de nieuwe aflevering proberen maar ik zag de episode van vorige deel (deel 10) al de laatste van het seizoen was.

Nouja, het was toch weinig aan. Hopelijk gaan ze in seizoen 2 het roer eens flink omgooien. Paar echt leuke karakters introduceren zou de serie helpen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

In seizoen 2 moeten ze zichzelf echt wel bewijzen inderdaad, maar ik heb er niet veel vertrouwen in

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Kijkt dit nog iemand? Eerste 2 afleveringen zijn ongeveer van het zelfde niveau als de laatste 2 van het eerste seizoen.

De kijkcijfers zijn trouwens wel flink gedaald, sheen is not winning anymore..

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Aflevering 3 was gewoon echt niet grappig, waarom cancelen ze Ben and Kate en laten ze dit zooitje van Sheen gewoon op de tv?

Gek genoeg blijf ik het toch wel gewoon volgen, het is nog een beetje tijdverdrijf.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nog steeds ongrappig? Dan ga ik al niet eens meer kijken.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

De eerste 2 afleveringen zijn redelijk, maar de derde aflevering is weer typisch een gevalletje eerder en beter gezien.

Die neusgaten van Sheen lijken ook steeds groter te worden zeg, past al makkelijk een dikke stift in

Hoe gaan ze in hemelsnaam 90 afleveringen vol krijgen? Ben and Kate heeft meer kijkers dan dit en halen ze er wel uit?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

List of Anger Management episodes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Volgens mij ben ik op tijd gestopt met kijken. Ik zie dat een stel afleveringen in seizoen 2 niet eens meer 1 miljoen kijkers trekt

Toch jammer, Sheen heeft veel talent maar doet er na 2,5 Men wel heel weinig mee.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik weet niet of dat weinig is voor een zender als FX. Toch anders dan CBS waar 2.5 Men zit.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Veel is het niet natuurlijk, ik kijk het nog wel eens maar loop inmiddels 5 en met deze week erbij 6 afleveringen achter. Alleen als ik me echt verveel of te veel bier op heb om nog een goede serie te kunnen volgen dan is dit goed genoeg..

Het is voor mij net niet irritant, het is wel de slechtste serie die ik zo nu en dan nog eens volg.

De episode met Lohan erin was best aardig trouwens.(in begrippen van deze serie gehouden)

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Ik volg het nog. Het kijkt best lekker weg en de bij-personages zijn leuk, voornamelijk de karakters uit de Anger Management-praatgroep van Charlie.

Ze slaan nu alleen erg door met het aantal nieuwe afleveringen..

FX Airing 45 new episodes a year.

Dat zal de serie nog minder goed doen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Laat me raden, het niveau is nog steeds het zelfde en vooruit gang zit er echt totaal niet meer in?

Ik loop inmiddels, toch wel minimaal 15 afleveringen achter haha!

dualcia wrote:

Ze slaan nu alleen erg door met het aantal nieuwe afleveringen..

FX Airing 45 new episodes a year.

Dat zal de serie nog minder goed doen.

Oud nieuws, maar het is inderdaad wel erg veel van het goede. De snuivende Sheen denkt hoogstwaarschijnlijk nog steeds dat hij on the top of the world is..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.