• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.495 votes
Profile

Continuum (2012)

Mythikal

• 125 messages
  • 850 votes

Continuum (TV Series 2012) - IMDb

Continuum is een Canadese SF-serie. De serie ging van start op 27 mei 2012.

In het jaar 2077 ontsnappen een groep terroristen aan hun executie en komen zoals gepland terecht in het jaar 2012. Detective Kiera Cameron, die hun executie bijwoonde en hun ontsnapping achtervolgde, beland eveneens in 2012. Kiera zit nu vast in het verleden met de terroristen.

Voor Kiera zit er niks anders op om zich te concentreren op het oppakken van de terroristen met behulp van de lokale politie en een mogelijkheid te vinden om terug te keren naar haar gezin.

Mijn vriendin is best wel wild van deze serie en ik dacht dit zal vast wel een chick flick zijn. Maar na een paar afleveringen gezien te hebben begin ik het verhaal toch wel interessant te vinden. Kiera begint steeds meer over haar verleden te leren en hoe dat een effect heeft in haar toekomst. Ook is het geen straf om naar Rachel Nichols te kijken natuurlijk hehe

TrueLoveOne

• 36 messages
  • 40 votes

Ik heb deze inmiddels ook klaar staan... ben er benieuwd naar!

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Ik vond de pilot drie keer niks.

TrueLoveOne

• 36 messages
  • 40 votes

Haha! Jij had me Breaking Bad aangeraden om te kijken.... die vond ik dus helemaal geweldig, ben benieuwd of we het hier ook eens gaan zijn!

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Tuurlijk ik heb altijd gelijk

TrueLoveOne

• 36 messages
  • 40 votes

Ik heb vandaag deel 1 gezien, maar ik heb niet de behoefte om er nog meer te zien, not my cup of tea.....

Gewoon wachten op de extra seizoenen van Breaking Bad en Dexter dus !

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

5 afleveringen gezien, en bevalt prima voor een scifi liefhebbber als ik. Stukken beter dan bijv een terra nova of falling skies. Deze serie heeft wel een interessant thema, wat als grote corporations teveel macht krijgen? Wie zijn nu the bad guys en the good guys? Ja ik blijf dit zeker volgen, ook vanwege de niet onaantrekkelijke Kiera

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Draak van een serie! Matige acteurs en saai verhaal!

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Net de season finale gezien (ep 10) en ik raad elke scifi liefhebber aan om dit een kans te geven. Luister niet naar die scifi-barbaren hierboven Het verhaal vind ik wel degelijk interessant. Het time-travel gebeuren, het thema, wie is goed en wie is slecht, etc.. Niks mis mee.

Acteerwerk vind ik ook prima, en op den duur komen er ook wat meer bekende acteurs langs (bijv cigarette smoking man en krycek van the x-files).

Dikke 3.5* ster voor seizoen 1.

hoffhaan

• 773 messages
  • 2149 votes

Inmiddels 8 afleveringen gezien. Serie is redelijk geen topper.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Ben zelf echt helemaal verkocht. Natuurlijk is het niet briljant, maar kan zich wat mij betreft gewoon meten met series als Arrow en Person of Interest e.d. Overigens net de finale van seizoen 2 gezien en die kwam toch wel behoorlijk onverwacht uit de hoek. En dat absoluut in de goede zin van het woord.

centurion81

• 2066 messages
  • 1987 votes

Ik ben halverwege seizoen twee en vind de serie met de aflevering aan kracht winnen...En godallemachtig wat is Rachel Nichols een lekker ding!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.