• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.038 votes
Profile

American Masters - Cary Grant: A Class Apart (2004)

stinissen (crew films & series)

• 23436 messages
  • 76921 votes

Verenigde Staten

Documentaire

87 minuten

geregisseerd door Robert Trachtenberg

met Betsy Drake, Barbara Harris en Eva Marie Saint

Een documentaire over het leven van Cary Grant. Met behulp van archiefbeelden, schetst deze documentaire een beeld dat dieper gaat dan dat van de Hollywood-superster en krijgen we ook de menselijke kant van Cary Grant te zien. We ontdekken er de voorliefde voor LSD en de controversiële kantjes van het seksleven van deze legendarische acteur.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Archibald Alexander Leach

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Hmm, ik heb een tijd geleden een docu gezien over Grant, maar ik weet niet zeker of dat deze is.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Leuke toevoeging, ook ergens te zien?

daviddoelen

• 663 messages
  • 6589 votes

Onderdeel van de Cary Grant Collection.

daviddoelen

• 663 messages
  • 6589 votes

Opvallend vind ik dat bijna al zijn films worden besproken behalve Arsenic and Old Lace. Zou het dan toch waar zijn dat het de minst favoriete film van Cary Grant was? Jammer, want ik vind het één van zijn beste films.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Prima docu die wel enigszins eentonig wordt. Heb een zelfde soort docu ook gezien van Bogart, maar die staat volgens mij niet op de site.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.