• 178.073 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.830 votes
Profile

Teletekst-ondertiteling op BBC

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Ik wist even niet waar ik dit anders moest plaatsen, dus dan maar zo.

Hebben meer mensen de laatste paar dagen last van de TT-ondertiteling op BBC1 en BBC2 (pagina 888)?

Ik nl. wel. Hij hapert, of geeft slechts de helft weer, soms helemaal niks!

Ik wou gewoon even weten of ik de enige ben, misschien ligt het aan mijn TV...?

Afgelopen vrijdagnacht zag ik het voor het eerst bij de film "Tormented" op BBC2, en afg. zondagnacht weer bij de films "A Boy Called Dad" en daarna bij "The Wackness".

Erg vervelend, nu is mijn Engels echt niet zo slecht ofzo, maar ik ben gewoon gewend om te "lezen" denk ik...

Ik hoor het graag...

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Dat gebeurde mij in het verleden ook wel eens. Ik hoef tegenwoordig echter geen teletekst meer in te schakelen en 888 op te zoeken, maar tover het met één druk op een knop tevoorschijn op mijn HD-tv. -edit- ik vergeet te vermelden dat ik sinds die tijd zo goed als nooit meer last heb van haperende / verlate ondertitels...

ABCD en TW heb ik niet gezien, dus daar kan ik specifiek niets over zeggen.

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

Bij mij is die ondertiteling van de BBC altijd crappy geweest. Dialogen die al te lezen zijn voordat ze uitgesproken zijn, haperingen, etc. Ben er daarom ook maar mee gestopt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.