- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Awake
Awake
TomPSV
-
- 503 messages
- 445 votes
Nieuwe serie op NBC, begint pas op 1 maart maar is al uitgelekt. Pilot vond ik erg goed. Prima acteerwerk en het verhaal lijkt me ook veelbelovend. Wel jammer dat die hoofdrolspeler weer rechercheur is, dat zie je toch wel erg vaak en is daarom niet echt vernieuwend.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Ziet er inderdaad aardig uit. Misschien eens uitproberen zodra geheel seizoen1 uit is.
BlackMilk
-
- 12 messages
- 4 votes
En kan dit een toppertje worden ?
Op aanraden van een kennis ben ik nu de pilot aan het binnenhalen.
Het verhaal spreekt me in ieder geval wel aan.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
De kijkcijfers zijn niet zo denderend dacht ik, ik heb hem na de pilot toch maar ff on hold gezet, vond hem zelf best geslaagd maar ik heb niet veel zin om dit te beginnen volgen als het na 1 seizoen weer afgelopen is dus ik wacht nog een beetje af.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Aflevering 1 is aardig maar als je er dan achter komt dat sommige dingen met opzet gedaan zijn wordt het verhaal een stuk interessanter.
caelers8
-
- 83 messages
- 178 votes
Echt goede serie dit, tenminste dat is mijn indruk na 2 afleveringen gezien te hebben. Ik kijk alweer uit naar de volgende.
Vooral echt een goed verhaal, het laat je eigenlijk contstant nadenken over de situatie van de hoofdpersoon. Nog totaal niet te doorgronden, dat maakt het zo interessant.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik zit nog te twijfelen tussen Awake en Touch... Adviezen?
paradis
-
- 79 messages
- 136 votes
Pilot gezien, ziet er allemaal aardig uit. Interessant plot. De moeite waard om 'even' te volgen. Zo ook touch.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Beide gewoon kijken.
Awake vind ik heel sterk gedaan met zo'n verbitterde agent die door zijn psyche in meer werelden moordzaken oplost alsof hij deja-vu's heeft. Heel vet gedaan. Er wordt goed geacteerd en met name de agent in kwestie die heel goed zijn rol vertolkt.
Bij Touch vind ik het autistische jongetje heel goed spelen maar door het verhaal en het uitvogelen van de nummers met de slechte dingen die kunnen gebeuren vind ik het toch een geslaagde serie.