• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.633 votes
Profile

24 uur met...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het nieuwe seizoen begint maandag 9 januari 2012, Ned 3 om 20:55 uur.

1e gast: Nasrdin Dchar

Andere gasten dit seizoen: Herman den Blijker, Claudia de Breij, Jochem Myjer en L.A. Raeven.

www.vpro.nl/24uurmet

TomPSV

• 503 messages
  • 445 votes

Leuk programma ja, alleen de gasten spreken me niet echt aan eigenlijk.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Hier precies hetzelfde. Leuk concept, maar dit seizoen zie ik weinig boeiende gasten. Misschien eens kijken hoe Jochem Meijer is. Dat kan dan, zeker na zijn ziekte, nog wel interessant zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vond het gisteren dus werkelijk erg goed. Hele leuke, charmante vent die recht uit het hart leek te spreken. De onderwerpen vond ik boeiend en de manier van interviewen ook. Naar Nasrdin heb ik met plezier gekeken, maar de rest van de kandidaten lijken me niet zo boeiend.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Mooi, dan ga ik die nog even terugkijken. Dat was inderdaad een twijfelgevalletje. Dat vind ik ook het sterke aan dit programma: deze formule leent zich er uitstekend voor om de gasten recht uit het hart te laten spreken. En natuurlijk is De Jong ook wel goed als interviewer.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Gister de aflevering met Klinkhamer gezien, wist geen eens dat hij daar ook al geweest was.

Wat een rare maar tegelijkertijd boeiende gast :S

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wilfried de Jong ontvangt acteur Huub Stapel in 24 uur met... op vrijdag 27 april 20:25 uur op Nederland 3.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wilfried de Jong ontvangt model Valentijn de Hingh in 24 uur met... op vrijdag 4 mei 20:25 uur op Nederland 3.

Als je de uitzending met Huub Stapel hebt gemist, kun je die hier terugzien:

24 uur met...: Huub Stapel - Uitzending Gemist - uitzendinggemist.nl

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Alweer de laatste gast dit seizoen, op 25 mei:

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nieuw seizoen begint vrijdag, ca. 20.25 uur op Nederland 3!

Eerste gast is Javier Guzman. Bekijk de promo.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Geen Guzman (gelukkig). De Vlieger ook geen aangename man, maar wel eens goed om een ander (tegen)geluid te horen. Al was-ie wel erg boos en rancuneus. Sowieso fijn om Wilfried de Jong weer te zien (en horen).

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja Wilfried de Jong is een meesterinterviewer.

Guzman maakte een afgematte indruk. De uitzending van gisteren met De Vlieger was erg goed. Boeiende tv.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Theo Maassen neemt 24 Uur Met... over van De Jong | nu.nl/media | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl De jong gaat eruit Maassen erin.. Hadden ze echt niemand beters kunnen vinden?

Mr.VS

• 69 messages
  • 2148 votes

Ondanks dat je van te voren precies weet wat je van Theo kunt verwachten, een zeer sterke aflevering. Zo nu en dan te veel zoekend, maar toch confronterend. Had het gevoel dat Ali dacht dit wel ff te doen. Gezien zijn lichaamshouding viel het behoorlijk tegen voor hem...

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ali B zette zichzelf behoorlijk voor schut, zijn lichaamstaal was onzeker en tegelijkertijd bedreigend( wtf wou hij Theo wijsmaken met dat mes? dat zijn geen grapjes?)

Nee, ik ben niet een super grote fan van Theo maar Ali was hier wel heel erg zielig bezig, wat een verwend klein en irritant mannetje..

Toen hij zielige verhalen vertelde over zijn verleden klopte zijn lichaamstaal ook al niet, het leek echt als of hij alles aan het aandikken was om indruk te maken..

Vind Theo zoals eerder gezegd ook totaal geen goede vervanger, de show is niet meer wat het ooit is geweest..

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

Vond de uitzending van vanavond met Daniel Arends bijzonder sterk, apart figuur ook.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Een erg mooie en oprechte aflevering, inderdaad. Twee mannen die goed aan elkaar gewaagd zijn.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Typhoon, Abdul-Jabbar van de Ven, Olcay Gulsen, Wim Hof, Myrthe van der Meer...

Stuk voor stuk sterke afleveringen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Cabaretière Brigitte Kaandorp en De Jeugd van Tegenwoordig te gast in nieuw seizoen ‘24 uur met…’

Midden-Oostendeskundige Mounir Samuel, zanger/acteur/komiek Thomas Acda, cabaretière Brigitte Kaandorp, rapper Fresku, politicus en voormalig staatssecretaris van justitie Fred Teeven, schrijver Alex Boogers en het vocale hart van De Jeugd van Tegenwoordig: Willie Wartaal, Faberyayo en Vjeze Fur en nog één andere bekende Nederlander zijn te gast in het nieuwe seizoen van 24 uur met… Vanaf 10 januari 2016 is 24 uur met… wekelijks te zien bij de VPRO op NPO3: acht afleveringen met opnieuw Theo Maassen als gastheer in de bekende ruimte.

De eerste aflevering van 24 uur met… op 10 januari betekent voor presentator Theo Maasen zijn 14e etmaal als gastheer. Het is de tiende reeks van de serie sinds de VPRO op 1 januari 2008 begon met het uitzenden van ‘24 uur met…’. In de negen eerdere reeksen zijn er in totaal 51 logeerpartijen geweest van 52 gasten. De kunstenaarstweeling LA Raeven was er in 2012 uiteraard met zijn tweeën. Voor het eerst zijn er dit seizoen, met de komst van De jeugd van tegenwoordig, drie gasten tegelijk in de studio.

Uitzending: vanaf zondag 10 januari 21.55 uur bij de VPRO op NPO3.

vpro.nl/24uurmet

(bron: VPRO)

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Fredje Teeven kan geinig worden. De Jeugd met alle drie lijkt me wat druk. De rest is voor mij volstrekt oninteressant.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

24 uur met... verdwijnt van de televisie - tot verdriet van Theo Maassen | Televisie | de Volkskrant

Het interviewprogramma 24 uur met... (VPRO) verdwijnt na acht jaar van de televisie. Dat zegt de VPRO 'in goed overleg' met de netmanager van NPO 3 te hebben besloten. De aflevering van aanstaande zondag, waarin gastheer Theo Maassen zijn cabaretcollega Brigitte Kaandorp ontvangt, is de laatste. Volgens de VPRO is het na tien seizoenen tijd om na te denken over een nieuwe vorm van interviewtelevisie.

24 uur met...: Matthias Schoenaerts kijk je op npo.nl

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Jammer. Toch een van de betere interview-formats die er op tv zijn (geweest). Al moet ik wel zeggen dat Theo Maassen inmiddels een beetje voorspelbaar is geworden in zijn houding en vragen, m.a.w. de verrassing was een beetje weg (Fresku, Kaandorp, Schoenaerts).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.