• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.495 votes
Profile

This Is England '86 (2010)

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

De nieuwe seizoensopening was even langs me heen gegaan. Gelukkig zag ik het opeens voorbij komen op de site waar ik mijn series bijhoud, en meteen maar even bekeken. Leuk begin weer, jammer dat het de laatste reeks zal zijn!

Lv92

• 278 messages
  • 0 votes

Het moet ook niet nog verder gaan. Zo goed als de film is het allang niet meer.

Toch is het weer verbazingwekkend hoe natuurlijk Meadows het een en ander weer in beeld brengt.

Erg prettig om naar te kijken.

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

Mooi einde!

Lv92

• 278 messages
  • 0 votes

Mee eens.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

O wat een geweldige (mini)serie. Prachtig hoe Shane hier losjes, maar toch trefraak het leven van een vriendengroep schetst in drie actes (de jaren '86, '88 en uiteindelijk '90). Sowieso soms écht heel grappig, vooral door de dialogen in plat accent. Maar ook emotioneel soms als een mokerslag.

Shane is een held, en kan niet wachten om de film This is England weer is te herzien.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.