• 178.073 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.830 votes
Profile

Kiekens

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Met de nieuwe "komische" serie 'Kiekens' daalt de VRT naar een niveau dat nog een eind beneden de slechtste tijd van 'FC de Kampioenen' ligt.

Dit is zo grof, on-leuk, en slecht geacteerd als ik zelden gezien heb.

Een dikke nul !

Heel gauw afvoeren dit wanproduct.

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

ik heb vijf minuten gezien van de eerste aflevering en vond het ook dramatisch.

Dat ze dit in 2011 nog op de buis durven brengen

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Heb hier de eerste aflevering (en toevallig ook de tweede) maar wat is dit verschrikkelijk slecht! Ik gaf het een kans vanwege Stany Crets en de vergelijking met Fawlty Towers en andere goede reeksen. De tweede aflevering was een tikkeltje beter dan de eerste maar het niveau is nog altijd bedroevend slecht. Vooral Koen Van Impe die de rol van Kiekens vertolkt is tenenkrommend degoutant. De rest van de cast is ook waardeloos met Sarafian als absolute dieptepunt.

Om nooit meer te zien dit, onvoorstelbaar dat dit de buis heeft gehaald.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik vind dat het door zijn 'slechtheid' iets wordt om te volgen. Ik heb beide afleveringen gezien en ik moet eerlijk zeggen, ik zie er de humor wel van in. Doet mij een beetje denken aan films als Dumb & Dumber en zo...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.