• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Touch

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heftig einde van aflevering 8, seizoen 2....

Kan nog een paar leuke laatste afleveringen van dit seizoen opleveren.

Kijkt niemand het hier meer? Seizoen 2 is duidelijk beter, met een doorlopend verhaal, wat meer vaart en ook op zijn tijd enige actie. En natuurlijk alles rondom Jake.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat leuk om Annie Wersching - IMDb in de nieuwste aflevering te zien!

Voor de niet kenners, zij speelde mee in 24 seizoen 7 als FBI agente Renee Walker, die dus met Kiefer Sutherland (toen dus Jack Bauer) samen moest werken. Grappig om ze hier weer samen te zien.

Touch s2 is echt vele malen sterker dan seizoen 1, wat veel losse afleveringen zonder fatsoenlijk doorlopend verhaal waren. Nu zit er een vrij sterk verhaal in.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

1 na laatste aflevering van seizoen 2 vanavond gekeken, volgende week de afsluiter. Ik ben benieuwd of er een seizoen 3 komt. Ik heb ook geen idee hoe ze dit seizoen gaan eindigen. De serie is best sterk, maar mist een beetje consistentie al is dat vergeleken met seizoen 1 al een stuk beter. Sterk slot in de kliniek trouwens.

Ik geloof dat de serie niet heel veel vaste volgers heeft, maar ik vind het interessant genoeg, alleen al vanwege Kiefer Sutherland. Toch zou ik Kiefer graag weer in een actie of thriller serie willen zien. Al laat hij in Touch zien dat hij een uitstekende acteur is die zich gewoon puur op acteerwerk kan redden.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Seizoen 2 is inderdaad beter dan seizoen 1. Zit gelukkig ook wat tempo in het rode draad verhaaltje. Helaas gaat het naar alle waarschijnlijkheid stoppen door de lage ratings. Jammer want ik had het idee dat het met nog 1 seizoentje wel goed kon worden afgerond tenminste.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

‘Touch’ Canceled by FOX After Two Seasons - Ratings | TVbytheNumbers - tvbythenumbers.zap2it.com

Hopelijk eindigen ze komend weekend met een mooie slotaflevering dan.

Mythikal

• 125 messages
  • 850 votes

Wel jammer dat ze ermee stoppen, maar was niet geheel onverwachts. Serie doet me trouwens veel denken aan Kyle XY (speciale jongen zoekt speciale meisje, elkaar gevonden, worden achterna gezeten, nog meer speciale mensen, etc.) en die was ook geen lang leven beschoren.

Zulke TV series beginnen sterk, een nieuwsgierig verhaal waar veel uit te halen is, maar het zakt daarna snel in als ze dit niveau niet weten te behouden.

Maar al met al, vond ik het wel leuke serie om naar te kijken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nou, het zit erop. De slotaflevering vond ik vrij behoorlijk op dat schip. Wel lekker om Kiefer Sutherland in het laatste half uur nog even te zien martelen, slaan en schieten. Jack Bauer gedrag

De serie wordt door weinigen gekeken, maar ik vond het leuk. Die kinderen acteerden trouwens erg sterk, knap hoor. De rol van Sutherland had misschien wel iets stoerder gemogen, maar volgens mij wilde hij expres eens een softie spelen na 8 seizoenen Bauer.

ipman-99

• 1250 messages
  • 0 votes

"Touch Season 1." ... " !!!

Fantastisch eerste seizoen van "Touch" !!! Ik ben enorme fan van Kiefer Sutherland

alias Jack Bauer uit één van mijn favoriete reeksen "24" !

In deze serie speelt Kiefer Sutherland totaal iets anders ..., hij is een vader van een autistisch jongetje dat

een speciale gave blijkt te hebben !

Een 'verrassende' sterke en tevens pakkende serie die een rollercoaster is van emoties en

mysterieuze suspense !

De afleveringen kennen telkens een sublieme opbouw en brengen je op het puntje van je stoel

telkens naar de ontknoping toe !

De acteerprestaties waren geweldig met name uiteraard Kiefer Sutherland ("24") en

Danny Glover ("Lethal Weapon") ! David Mazouz zet een geweldige performance neer als

het 'speciale' zoontje genaamd Jake !

Sterke serie en op naar het 2-de seizoen !

ipman-99

• 1250 messages
  • 0 votes

"Touch Season 2." ... " !!!

Fantastisch tweede seizoen van "Touch" !!! Het was een heerlijke kijkervaring seizoen 2 van

de geweldige serie "Touch" !

Waar seizoen 1 meer losse afleveringen waren met natuurlijk enkele rode leidraden, was

seizoen 2 een 'vervolg' serie die telkens verderging in het toch wel sterke verhaal doorheen

seizoen 2 !

De verhaallijnen waren zeer de moeite om te volgen net zoals de gebeurtenissen die

me op het puntje van men stoel brachten !

Deze prachtige serie is een aaneenschakeling van geweldige elementen !

Elementen zoals drama, aangrijpende en ontroerende momenten, thriller momenten en natuurlijk

het super natural genre dat heerlijk kiekeboe kwam doen !

Werkelijk van genoten van deze toch wel geweldige serie in zijn genre's !

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Gaat dat tweede seizoen ooit nog op DVD verschijnen?

Had een probleem met de serie.

Steeds zeggen hij doet alles met een reden en dan verbaasd reageren als Jake wat deed.

Wel fijn dat de 2 seizoenen op netflix te zien zijn

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.