• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Blue Mountain State

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

De serie is afgeleid van de films National Lampoon's Animal House en Van Wilder en is gefocust op een football-universiteit, Blue Mountain State, en zijn vreemde team, The Goats. De afleveringen gaan over het dagelijkse campusleven met onderwerpen als: football, vrouwen versieren, bier drinken, feesten en ontgroeningen.

(afbeelding)

Heb er pas 3 episodes opzitten, maar vind het erg grappig Setting geeft al aan wat je kan verwachten; veel platte grappen. Thad is ongetwijfeld de held van de serie vooralsnog, met zijn pocket pussy

Meer mensen die dit kijken?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Soms omdat het moet voor mijn werk, maar ben geen vaste volger. Af en toe wel grappig, maar niet heel bijzonder.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Hmm en over het algemeen waarschijnlijk ook niet intellectueel genoeg om hier op sympathie te kunnen rekenen

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Ik heb seizoen 1 en 2 gekeken! Hilarisch en toch ook wel vies bij momenten

Ik begin nu aan seizoen 3!!!

Jesse xD

• 53 messages
  • 48 votes

Heerlijke serie. Ideaal als je met wat vrienden zit, en wat biertjes bij de hand hebt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ondergewaardeerd.

Tuurlijk is het platvloers en vast een dealbreaker voor de 'intellectuelen' maar qua comedy is het toch wel van een hoog niveau. Darin Brooks is voor mij toch wel de kracht van de serie. Qua gezichtsuitdrukkingen, maniertjes en delivery magistraal, ongelofelijk dat ie zo om werk verlegen zit. Wat een totale slacker is het ook .

Romano is een geweldige sidekick, flauw en over the top maar het werkt. Sam Jones blijft ook zo'n geweldige loser met zijn relatiedowns . Ritchson is dan ook zo'n Stiffler-ish personage die in dit soort shows onmisbaar is. Niet mijn humor maar geen probleem ook verder. De college setting blijft echt geweldig, zelfde geldt voor sletterige studentes. Toch behoorlijk wat scrumptious volk voorbij zien lopen. Een ijzersterke college ervaring ook, geweldige serie om een gebrek aan college ervaring aan te vullen. Erg leuk dit. Ook fijn dat het soms wel heel erg nadrukkelijk grenzen opzoekt. Go Goats!

O ja, en de opening credits natuurlijk .

Jesse xD

• 53 messages
  • 48 votes

Naomi Watts wrote:

O ja, en de opening credits natuurlijk .

De opening credits inderdaad.

Jammer dat seizoen 4 gecancelled is! Blijft een zeer geniale serie dit.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Weet je ook waarom? Ik dacht dat ze genoeg kijkcijfers hadden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Derde seizoen had dramatische kijkcijfers. Werd ook wat te duur aangezien ze UFC kwijt raakte.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Ach zonde. Aan de andere kant zou in een eventueel 4de seizoen waarschijnlijk geen Thad meer aanwezig zijn geweest.

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Geweldige serie! Helemaal verslaafd! Ben nu ongeveer op de helft van season 2. Lekker tempo, goede humor, net op het randje. Dikke prima!

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Awesome!!

Hopen dat het lukt! En als het lukt, dat ook al de main characters mee doen!

jokemeistah

• 121 messages
  • 741 votes

Yes yes yes, er komt een film met alle karakters/ acteurs/actrices uit de serie

Blue Mountain State: The Movie (2015) - IMDb - m.imdb.com

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Wow, zelfs met Sam Jones III.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

lol, die Shawshank-parodie in 2.11.

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

First look voor de nieuwe film! Blue Mountain State: The Rise of Thadland.

Geen YouTube link helaas. Die is verwijderd.

Official trailer and release date coming soon..

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Official trailer

Release date: 2 februari volgens Amazon

Night's Watch

• 1212 messages
  • 1200 votes

Tentamenperiode zat er weer aan te komen, dus ik zocht een vermakelijke serie zonder extreme cliffhangers zodat ik nog wel aan leren toe zou komen. Over het eerste seizoen heb ik zodoende bijna twee weken gedaan, toen de tentamens eenmaal voorbij waren heb ik in twee dagen de laatste twee seizoenen achter elkaar door gekeken.

Een heerlijke serie om zonder al te veel bij na te denken lui vanaf de bank te bingewatchen!

De personages zijn simpel maar vermakelijk, de meisjes zijn mooi, de onderwerpen geinig en de uitvoering maakt het geheel tot één grote komedie

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.