• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.645 votes
Profile

Secret Circle, The (The CW)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naomi Watts wrote:

Nog even wat episodes aan kijken

Toch nog wel?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik wacht wel reviews af of het beter wordt, haak ook even voorlopig af. Er zijn vele betere alternatieven in serieland op dit moment.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wij kijken de serie thuis samen, dus wij gaan lekker door. Bij The Vampire Diaries was ik voor de vierde aflevering ook bijna afgehaakt, dus ik geef de serie gewoon een vol seizoen. Daarna zien we wel verder. Ik vond de 2de ep gelijkwaardig aan de eerste, dus ik heb me wel vermaakt. Ik stoor me niet zo aan de kritiek hierboven.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

AHWA wrote:

Natuurlijk heeft de serie veel weg van andere series, maar ik vond het nog best oke.vooral de bad guy en die verdrinkingsscene was cool. En Lux blijft ubercute.

Sluit ik me bij aan. Net de pilot gezien en beviel goed. Viel me meteen op dat die creepy bad guy van 'Lost' is, waar hij ook al zo'n creep speelde. Cassie vind ik enorm cute en ook de andere 5 van 'het groepje' waren wel oke. Bitchy Faye iets minder, maar ze stoorde me nog niet. En natuurlijk de knappe Thomas Becker, fijn om naar te kijken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inmiddels de tweede aflevering ook gezien, en kan me nogmaals bij AHWA aansluiten. Kijkt lekker weg, niet bijster origineel maar onderhoudend genoeg. Weinig diepgang wat de personages betreft, sommige worden geïntroduceerd en gaan meteen weer weg, maar ik vind dit niet storend. Ben in ieder geval wel nieuwsgierig hoe het verder gaat en hoe het verhaal zich zal ontwikkelen. Doorkijken dus.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Naomi Watts wrote:

Ik wacht wel reviews af of het beter wordt, haak ook even voorlopig af. Er zijn vele betere alternatieven in serieland op dit moment.

Idem, wou eerst toch nog meer afleveringen proberen maar met zoveel series heb ik hier ff geen zin in. Als het toch beter zou worden dan lees ik het wel en pak ik het terug op!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Goede aflevering. Fijn highschoolsfeertje, wel niet heel erg vernieuwend met de 'Schooldance' en wat er gebeurde, maar ach, het kijkt lekker weg. Cassie blijft een prachtig meisje om naar te kijken en ook de andere dames zijn genietbaar. Evenals Thomas Dekker, lekker ding blijft het toch! Cool om The Circle samen bezig te zien. Ook de constante spanning en chemie tussen Adam en Cassie is fijn om te zien. Goede opbouw, mooie, schattige momentjes samen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Bij gebrek aan beter net even de derde en vierde episode gekeken en ik moet zeggen dat het me niet tegenviel, was toch een stuk beter dan de eerste twee episodes. Vooral de vierde met die Demon in die vrouw vond ik erg spannend. Cast lijkt zich ook wat meer op het gemak te voelen en de storyline begint toch wat interessanter te worden. Ik had deze afleveringen in ieder geval niet steeds dat ik mijn aandacht er niet bij kon houden, en ik erger me ook iets minder aan Faye.

Ik weet niet, in het begin vond ik het echt enorm tegenvallen, maar de serie lijkt beetje bij beetje sterker te worden en zich meer te ontwikkelen. Deze twee episodes hebben me toch weten te pakken, dus ja de serie gaat weer op de lijst, en ik ga snel de vijfde episode kijken

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ep 5 was ook weer beter, dus er zit een stijgende lijn in gelukkig. Maar dit verbleekt nochtans bij The Vampire Diaries.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Absoluut, maar dat is ook niet zo gek met het hoge niveau van The Vampire Diaries dit seizoen. Daar zullen ze niet zo snel aan kunnen tippen, maar ik ben toch blij dat er een stijgende lijn in zit, waardoor ik het toch weer verder kan kijken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inderdaad een serie die tijd nodig heeft om te 'groeien'. Het kijkt lekker weg en dat is -voor nu- het belangrijkste. Ben nog niet echt 100% gegrepen, weet bijvoorbeeld na 5 episodes ook nog de namen niet echt e.d., maar toch wil ik het iedere week opnieuw zien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Toch weer een fijne start van 1x10. Goede opbouw, redelijk wat spanning en de personages begin ik ook steeds meer te waarderen. Blijft wel een typische 'tussendoor'serie waarbij ik soms met 1 oog mijn tweets check en met het andere de aflevering kijk. Maar toch, blijft lekker vermaak. Zeker in combinatie met de andere series.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

112 was ook weer erg vermakelijk, de kracht ligt bij deze serie inderdaad in de backstory, net als bij The Vampire Diaries, al is deze serie er nog lang niet. Maar Lux blijft erg fijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.