- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Archer
Archer
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Archer Vice gaat goed worden
Na de eerste aflevering Archer Vice, ziet het eruit alsof het inderdaad erg goed gaat worden! Eerste aflevering was dus erg goed imo!
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
sorrybabysorrybabysorrybabysorrybabysorrybabysorrybabysorrybaby
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nieuwe setting werkt. Pam blijft geniaal. Geweldige tweede aflevering en ik kan nu al niet meer wachten op de rest.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Briljante ep weer. Veel references weer naar eerder werk.
Shut your dicktrap. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ron, next time get shot in the head.
Uitstekende ep weer. Iedereen heeft zo z'n momentjes en de ene hilarische oneliner na de andere komt eruit. Ook sterke scenes tussen Lana en Archer.
Phrasing 
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Ik vond de laatste episode iets minder. Jammer, want 04 vond ik juist weer classic Archer.
Tot nu toe vind ik het seizoen niet zo goed als ik hoopte. Hoewel die Krieger grap wel echt briljant was.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Dat duet tussen Kenny Loggins en Charlene
Hiiiiiiiiiiiiighway to the Dangerzone! Verder vond ik juist dit wat een mindere aflevering, omdat dit nieuwe seizoen juist heel veel focus heeft op plot en nu in deze aflevering juist niet.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
FX geeft de serie nog twee seizoenen van 13 eps.
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
would you say we would venture in a zone of danger?
Ik beging ook maar eens aan vice, de vorige seizoenen zijn allemaal erg goed bevallen na wat opstart problemen.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Voor de mensen die dit nog niet ontdekt hebben, seizoenen 1-5 staan nu op Netflix!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Kenny loggins, daar istie dan. Wel een van de minste eps. Sowieso is Vice tot nu toe niet helemaal m'n kopje thee.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ok 5.07 smugglers blues is weer heel vet. Beste elaborate voicemail hoax tot nu toe.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Kijkt iemand dit nog? Wordt weer beter en beter. Laatste episode met de tranquilizerdarts was hilarisch
Archer, wat een held...
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Seriously...I Just heard you get hard! 
Burn!
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Kijkt iemand dit nog? Wordt weer beter en beter. Laatste episode met de tranquilizerdarts was hilarisch
Archer, wat een held...
Jep, 2 afleveringen in seizoen 6 onderweg, na een mager seizoen lijkt het weer helemaal terug.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zandkuiken
-
- 1744 messages
- 1429 votes
Sinds kort geven ze dit op de zender Acht, en de eerste 2 seizoenen vond ik in ieder geval gewéldig. Ik blijf dit zeker verder volgen.