• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.966 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.889 votes
Profile

The Cinema Guild

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Bij Jauja:

John Milton wrote:

Zo. Wat een gave distributeur is dat, zeg. The Cinema Guild - cinemaguild.com

John Milton Ik ken het . Hoop dat ie nog draait als ik in New York ben maar vrees er voor, zie 'm het liefst op groot scherm.

Catalogus van The Cinema Guild is te gek. Een van de betere als het gaat om kwaliteitsfilms imho. Ook niet voor niets dat een film met meer tegenstanders dan medestanders daar terecht is gekomen.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik heb net weer een half uur van mijn leven vergooid om die film Actress op te snorren van hun frontpage. Rond eindejaarslijstjestijd 2014 al eens geprobeerd te vinden, maar alleen de Amerikaanse iTunes store heeft hem. Of je moet hem op dvd kopen, en dat doe ik eigenlijk niet meer. Zeker niet in Amerika. Misschien toch eens over een VPN gaan denken.

Hoop het voor je man, dat hij dan draait!

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

https://yt3.ggpht.com/-DLo9aF2zBQU/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/QJ4sdbT9NXk/s900-c-k-no/photo.jpg

Amerikaanse distributeur die sinds een paar jaar stevige arthouse uitbrengt in Amerika. Voornamelijk auteurscinema + Wereld(Art)Cinema + hele bijzondere documentaires. Vergelijkbaar met wat het IFFR over het algemeen vertoond en wat het EYE Film Instituut en Contact Film uitbrengt in Nederland. Wil zelf al een tijdje die DVD van Denis Côté Curling halen en wat BR's zoals Los Angeles Plays Itself, Manakamana en Muesum Hours. En nog wat vroege films van Christian Petzold, en die ene van Abbas Kiarostami, en natuurlijk Sokurov: Early Masterworks en die fijne DVD-uitgave van Putty Hill. Kortom te gekke distributeur.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Fijn label inderdaad. Putty Hill / Hamilton had je toch al, of geleend bekeken? Wil zelf vooral Neighboring Sounds nog eens aanschaffen, maar Curling is ook een goede tip (wist niet dat die bij Cinema Guild zat).

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Kreeg die twee jaar geleden te leen van gebruiker Beavis. Had nog nooit eerder van de regisseur gehoord.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Ze hebben de nieuwe film van Serra opgepikt. Kwijl!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.