• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.278 votes
Profile

Spijt van een film die je niet hebt aangeschaft

ibendb

• 5034 messages
  • 3212 votes

Titel spreekt voor zich.

Vorige maand zag ik in de Fnac Tangled 2D + 3D Blu-ray voor €7 liggen in de soldenbak. Ik heb 'm op dvd en wilde de film daarom niet kopen. In plaats daarvan kocht ik Yogi Bear 3D ook voor dezelfde prijs. Nu spijt het mij écht dat ik Tangled heb laten liggen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik heb dat op Amazon bijvoorbeeld wel eens. Ben je een wishlist aan het maken omdat je niks te doen hebt met titels die je wel eens een keer wilt kopen. Op dat moment nog maar 2 goedkope aabieders maar zal wel niet zo hard lopen toch? En 2 dagen later waren ze al weer 10 pond duurder. Da's toch jammer dan.

En ik had semi-spijt dat ik de ultimate edition van Cannibal Holocaust niet had gekocht. Eindelijk de kans gehad omdat ie best zeldzaam is, maar aan de andere kant; zo'n 400 euro is veel geld...

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Bij de FRS zag ik een paar jaar geleden een steelbook van Watchmen liggen in de 2 voor €15, echter zag ik geen andere titel waardoor ik 'm maar had laten liggen.

Schijnbaar is deze nergens meer aan te komen, in Nederland dan.

Deze was dat:

(afbeelding)

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Paar films die ik écht had moeten kopen:

Manie-Manie (gewoon een Benelux uitgave), nu enkel nog duur te vinden.

En van die Chinese releases die te snel OOP gaan. Niet meer aan te komen jammer genoeg:

Lian Ai Zhong De Bao Bei (Baober In Love)

Pk.com.cn

Do Over

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Toen ik in Zweden woonde, heb ik veel dvd's laten liggen, omdat ik dacht dat ze in Nederland ook wel te vinden waren en wel NL subs hebben. Daar bleken toch een flink aantal obscure titels tussen te zitten en eerlijk gezegd maakt het me tegenwoordig niet uit wat voor ondertitelingen er op een dvd/bluray staan. Het gaat om titels als Braindead en The Call Of Cthulhu. Toch jammer dat ik die heb laten liggen. Ook heb ik afgelopen voorjaar in Dublin nog de Miyazaki's laten liggen die ik nog niet had.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Paar films die ik écht had moeten kopen:

Manie-Manie (gewoon een Benelux uitgave), nu enkel nog duur te vinden.

Valt toch wel mee? Bij FRS te bestellen voor 18 euro, volgende dag in huis.

manie manie

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Da's goed nieuws, behalve dan dat ik in een grote boog rond het hele FRS gebeuren heenloop. Andere benelux webshops misschien?

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Voor 3 euro meer bij Bol.com.

Bol.com

Als je bij FRS iets in de webwinkel koopt krijg je het volgens mij wel gewoon in seal itt de gewone winkel.

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

ECI/Cosmox regelt FRS' webshopgedeelte, geloof ik.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ehh, Reign of Fire een keer bij MovieMinutes, maar toendertijd niet genoeg punten gehad

Is wel een film die ik wil hebben, maar als ik hem ergens op Blu-ray zie staan, is die gelijk 10+ euro.

Gwen80

• 226 messages
  • 521 votes

Ik heb dat met verschillende Disney-films gehad, omdat ze die maar om de zoveel jaar uitbrachten en ze de rest van de tijd niet te krijgen waren.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Gwen80 wrote:

Ik heb dat met verschillende Disney-films gehad, omdat ze die maar om de zoveel jaar uitbrachten en ze de rest van de tijd niet te krijgen waren.

En ondanks de ouderdom van bepaalde Disneys blijven ze vaak schandalig duur

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ja. Die ik heb, zijn bijna allemaal van de rommelmarkt. Kinderen zijn snel iets beu. Ze kijken, en de volgende dag weer, en daarna weer. Na een aantal maanden kan die dus al weg. (Want dan hebben ze centjes nodig voor nieuwe)

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Gelukkig dat er rommelmarkten bestaan en 2dehands sites. Moest ik alles nieuw kopen, ik zou snel blut zijn

Tegenwoordig hebben kinderen ook veel meer keus. Ik herinner me dat het aantal tekenfilms dat ik kon kijken toch maar zeer beperkt was.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dat is ook de reden dat ik juist nu veel familie-animaties kijk, al vind ik ze ook gewoon veel mooier/leuker dan die oude Disneys. Als kind was er verder niet zoveel op tv. Tegenwoordig is er de hele dag wat.

Het enige waar ik wat spijt van heb is, dat ik sommige films heb gewist en nu niet meer zo gemakkelijk kan terugvinden. Maar dan meer om te kijken, hoe het ook al weer was.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik kijk eigenlijk nog maar weinig animaties. De nieuwe animaties spreken me niet meer zo aan, plus in de familie zijn er ook geen kleine kinderen meer die deze willen bekijken

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

The Beyond blu-ray van Arrow. Nu out of print. En 2e hands > 100 euro.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hitchcock signature box met Dial M for Murder. Jaren geleden voor erg weinig te koop, ik geloof zelfs voor dumpprijs bij Wibra. Nu out-of-print in Nederland en tweedehands voor woekerprijzen aangeboden.

Van Tillsammans niet verwacht dat 'ie zo snel niet meer te koop zou zijn.

De laatste jaren raken veel titels trouwens OOP, al is tweedehands soms nog wel het e.e.a. te koop voor 'als nieuw'. Zo kocht ik onlangs 3 Women voor 9 euro bij BOL.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Enkele releases van AnimEigo (een Amerikaans label voor anime en samoerai-films - gekke combi overigens). Er zijn enkele oudere chanbara en oorlogsfilms waarvan ik dacht dat komt wel een keer, bovendien zijn ze nooit goedkoop geweest. Inmiddels zijn ze moeilijk te vinden en alleen maar duurder geworden. Zitten er zelfs nog een paar bij die op de Kinema Junpo Eeuwlijst staan volgens mij...

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Pk.com.cn, Do Over en Baober in Love. Sowieso moet ik sneller zijn met Taiwanese/Chinese films, want die gaan er vaak snel uit en die zie je ook nooit meer terug.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

kappeuter wrote:

Hitchcock signature box met Dial M for Murder.

Is via zavvi.nl nog wel te koop voor rond de 20 euro. Ben er bijna zeker van dat die NL ondertitels heeft.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

mister blonde

Dank voor de tip!

alexander038

• 957 messages
  • 1295 votes

de grunt wrote:

The Beyond blu-ray van Arrow. Nu out of print. En 2e hands > 100 euro.

Steelbook blu-ray+dvd.

Ik heb gehoord op cult-labs.com dat de amaray blu-ray+2dvd (die ik zelf heb) er weer komt als de steelbook uitverkocht is.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Ik heb in januari de Amerikaanse release van The Beyond besteld, maar die is klaarblijkelijk nog steeds niet naar mij verzonden. In februari moest ik al eens bevestigen dat ik de bestelling niet wilde annuleren omdat hij tijdelijk out of stock zou zijn. De release date is uiteindelijk naar eind maart verschoven, maar in mijn bestelling staat nog steeds: "Expected Ship Date: February 25, 2015" en dat de bestelling wordt verwerkt. Wellicht tijd om daar eens achteraan te gaan. Zou vreemd zijn als ik zelf een handeling moet verrichten om de verzending alsnog door te laten gaan. Waarschijnlijk hebben ze er een zooitje van gemaakt en is er nu geen kopie meer voor mij over...

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

alexander038 wrote:

Ik heb gehoord op cult-labs.com dat de amaray blu-ray+2dvd (die ik zelf heb) er weer komt als de steelbook uitverkocht is.

Bedankt alexander038. Ik vind die steelbook best wel lelijk eigenlijk, dus die komt er alleen bij een aanbieding die ik niet kan weigeren.

En waarschijnlijk binnen nu en twee jaar komt Arrow wel weer met een heruitgave (re-package) van de bekende pareltjes, dus dan haal ik hem dan wel. Voorlopig de digitale versie maar .

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Toch wel een frappant verhaal McSavah. Zou er eens achteraan gaan, want het is wel een prachtige release. Die Grindhouse. Vind de coverart nog mooier dan van Arrow.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.