- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- help ik zoek deze indie gore film
help ik zoek deze indie gore film
DrexlR.M.
-
- 45 messages
- 0 votes
slaughtered vomit dolls heb al lopen zoeken naar sites waar ze hem maybe konden hebben maar nergens ook niet bij chainshaw video
dus nu zoek ik iemand met creditcard die hem voor mij kan bestellen
de trailer is niet voor mensen met een zwak gestel
http://www.slaughteredvomitdolls.com/trailer.html
please help
DrexlR.M.
-
- 45 messages
- 0 votes
Die trailer
.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Witness Horror Film History
Witness the Birth of a New Genre of Film
...
Vomit Gore
Written and Directed by: [hahahaha] Lucifer Valentine 666
"Read the Director's Personal Pact with Satan"
Men verzint ook van alles om aandacht te krijgen. 
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Die trailer... Wat een ziek gedoe. Wat is dit? Gore in het kwadraat?
DrexlR.M.
-
- 45 messages
- 0 votes
Die trailer... Wat een ziek gedoe. Wat is dit? Gore in het kwadraat?
jah gore in kwadraat maal de macht van e=m2
heerlijk toch
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Damzz über goor maar heb nu wel interesse gekregen om em te zien!
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Hier kan de gemiddelde horrorfilm qua goorheid niet tegen op. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Lijkt me leuk ja. Jammer dat het er nogal amateuristisch uitziet, maar films onder het motto "wil je gore, dan krijg je ook gore" vind ik wel leuk. Film ontdaan van de crappy filler is altijd positief 
DrexlR.M.
-
- 45 messages
- 0 votes
Lijkt me leuk ja. Jammer dat het er nogal amateuristisch uitziet, maar films onder het motto "wil je gore, dan krijg je ook gore" vind ik wel leuk. Film ontdaan van de crappy filler is altijd positief 
heb je schramm,august underground/mordem ook gezien
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
heerlijk toch
De trailer beloofd wat. Ben ook wel benieuwd naar de film nu. Ik hou van gore, maar zoiets extreems heb ik nog nooit gezien. Braindead lijkt wel Bambi vergeleken met die shit... Ik vraag me af of ik het niet té zal vinden.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
heb je schramm,august underground/mordem ook gezien
Nopes, ik hou me ook al een tijdje niet meer bezig met gore filmpjes. Ik vind vooral de mentaliteit achter het filmpje lovenswaardig.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Een hoop gekots maar verder viel t nog wel mee. Ziet er inderdaad amateuristisch uit maar goed, misschien wel grappig.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Nou ja die dirrty sanches van Mtv vind ik een stuk ranziger dan deze ongein. maar hij moet wel even op deze site worden gezet. Die meid noemt zich la vey, is dat een verwijzing naar levey van the church of satan? 
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
slaughtered vomit dolls heb al lopen zoeken naar sites waar ze hem maybe konden hebben maar nergens ook niet bij chainshaw video
dus nu zoek ik iemand met creditcard die hem voor mij kan bestellen
de trailer is niet voor mensen met een zwak gestel
http://www.slaughteredvomitdolls.com/trailer.html
please help
Ik wil hem best voor je bestellen hoor. Stuur maar een pm, dan regelen we de zaak wel.
DrexlR.M.
-
- 45 messages
- 0 votes
Nou ja die dirrty sanches van Mtv vind ik een stuk ranziger dan deze ongein. maar hij moet wel even op deze site worden gezet. Die meid noemt zich la vey, is dat een verwijzing naar levey van the church of satan? 
denk het of gewoon een soort spoof
DrexlR.M.
-
- 45 messages
- 0 votes
De trailer beloofd wat. Ben ook wel benieuwd naar de film nu. Ik hou van gore, maar zoiets extreems heb ik nog nooit gezien. Braindead lijkt wel Bambi vergeleken met die shit... Ik vraag me af of ik het niet té zal vinden.
jah als je braindead was grappig toch en ik zag dit toen ik net aan het ontwaken was dus dat was ook lekker
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Wat een onzin, helemaal niet zo goor als hier wordt gezegd. En het ziet er inderdaad pokke-amateuristisch uit. Gewoon links laten liggen die troep.
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Kan iemand deze ff toevoegen op MM
Srry maar ik vind 't er meesterlijk uitzien. Wil em echt graag zien nu
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
M'n vriendin wilde de trailer niet afkijken. 
Sincity
-
- 512 messages
- 43 votes
Kingdom of heaven, en nu kingdom of hell. Krijg in het begin weer de heerlijke seven gevoel,maar kotsen in een horror film?