• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.192 votes
Profile

Opsporing verzocht La belle histoire

fabarm

• 14 messages
  • 5 votes

Ben met een gelukje eindelijk achter de titel van een lang gezochte film gekomen: La belle histoire van claude lelouch.

Nu ontbreekt nog de dvd met nederlandse subs.

Zonder subs wel te vinden in frankrijk maar mijn frans is niet zo geweldig. Hoop, met een beetje geluk, dat het zal lukken.

Wie heeft een tip.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

fabarm

Er bestaat geen dvd van deze film met NL-se subs. Zelfs niet met Engelse (niet in de UK en niet de VS).

Franse inderdaad wel en als het goed zie ook een Duitse (nagesynchroniseerde?): Claude Lelouch Collection 1 [4 DVDs] | Amazon.de , maar daar wordt in de commentaren opgemerkt dat de dvd versie met 23 minuten is ingekort.

En bovendien is hier te lezen • Criterion Forum - Claude Lelouch on DVD dat de door jou gezochte film in die box blijkbaar NIET is ondertiteld.

Ik vrees dat je dus niet zult slagen in je zoektocht.

fabarm

• 14 messages
  • 5 votes

Bedankt en jammer voor mij. Wat ik me wel kan herinneren is dat deze film wel minstens 2x op de nederlandse zenders is geweest in een ver verleden. Nogmaals dank.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.