• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.792 votes
Profile

Wie kan mij helpen aan de film "Familie (2001)"

plano

• 52 messages
  • 1657 votes

Beste moviemeter leden,

Graag zou ik de film "Familie" (http://www.moviemeter.nl/film/1799) eens zien. Nu kan ik de film alleen vinden bij de bol.com voor €35,- wat ik te duur vind voor deze bezichtiging.

De titel maakt het er ook niet makkelijker op om andere opties te vinden (de combinatie familie + film oid geeft een hoop hits die je niet zoekt, zoals je je kunt voorstellen...), dus misschien zie ik hier en daar wat over het hoofd.

De film is er 1 die ik graag eens zou willen zien, als iemand een site weet waar hij te kijken is, een programma (netflix oid) weet waarmee hij te zien is, een kopietje weet te organiseren, bereid is zijn exemplaar uit te lenen, de film te koop weet te liggen voor een normaal bedrag of een andere optie weet, vind ik dat allemaal prima en hoor ik dat natuurlijk graag!

Alvast bedankt!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik zou het bij de bibliotheek proberen.

plano

• 52 messages
  • 1657 votes

Mochizuki Rokuro, bedankt voor de tip, hij bleek daar inderdaad gewoon te bestellen.....! Toch handig iemand met een frisse blik.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.