• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.883 actors
  • 9.369.697 votes
Profile

Adriaan Ditvoorst Box

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

http://www.nlfilmdoek.nl/wp-content/uploads/2011/09/paranoia.jpg

Deze 7 DVD-box bevat alle films - 4 speelfilms en 5 korte films - van Adriaan Ditvoorst (1940-1987) in de allernieuwste digitaal gerestaureerde versies; PARANOIA ('67), FLANAGAN ('75), DE MANTEL DER LIEFDE ('78), DE WITTE WAAN ('83) en de korte films IK KOM WAT LATER NAAR MADRA ('65), CARNA ('69), ANTENNA ('69), DE VAL ('70) en DE BLINDE FOTOGRAAF ('72). Een uitgebreide geïllustreerde biografie in boekvorm - MORGENSTER - plaatst de filmer Ditvoorst in een historische context. Twee unieke DVD's completeren de box: DE DOMEINEN DITVOORST, de bekroonde documentaire uit 1992 en DITVOORST SOLITARY GENIUS (A LIFE IN PIECES), een interactieve DVD gemaakt door Thom Hoffman en Joes Koppers. Op deze DVD maakt u op verrassende wijze kennis met leven en werk van Adriaan Ditvoorst in meer dan honderd fragmenten uit diens intrigerende oeuvre.

De Adriaan Ditvoorst Box is al jaren OOP. Mocht iemand per toeval de BOX tegenkomen of ervan af willen dan hoor ik graag van je! Je doet er mij een heel groot plezier mee.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

Ik weet er een te liggen in Gent...

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan ...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.