• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.792 votes
Profile

Blue Velvet Blu-ray

Ik Doe Moeilijk

• 1145 messages
  • 197 votes

Ik heb de blu-ray van deze film gekocht, het is de Nederlandse regiovrije MGM uitgave (de 25th birthday edition). Nu heb ik het volgende probleem: Het menu is weggevallen, daardoor speelt de speler alleen de hoofdfilm. Het is niet mogelijk om bij de extra's te komen.

Hebben meer mensen deze blu-ray en hebben ze hetzelfde probleem? Het lijkt me een probleem van de fabrikant, niet een probleem van deze specifieke disc.

Alvast bedankt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die heeft inderdaad geen main menu screen, gewoon een 'artistieke' keuze geweest. Een niet al te beste, dat dan weer wel .

Ik Doe Moeilijk

• 1145 messages
  • 197 votes

Bedankt voor je reactie. Als ik de disc op een PC met een BR player afspeel, zou ik dus wel bij de afzonderlijke bestanden moeten kunnen komen?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.