- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik niet, als ik op Dit klik, kom ik bij je bericht uit van gisteren.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Lol. Kreeg net de optie om andermans recentelijk geplaatste bericht te wijzigen. Vermoedelijk gewoon een eenmalig foutje, maar ik vermeld het toch maar even.
Bizar, heb dat zelf nog niet gezien. Puur weergave foutje, het is gelukkig niet zo dat je echt een bericht van iemand anders mag aanpassen
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.
Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verlopen of nog niet geldig.
Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.
U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.
Klik hier als u deze webpagina wilt sluiten.
Doorgaan naar deze website (niet aanbevolen).
Meer informatie
Ik heb normaal nooit wat op deze site tot ik bovenstaande vandaag aantreft ,leg eens uit.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.
Dit komt meestal doordat de datum / tijd niet goed staat ingesteld op de computer.
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Bedankt voor reactie ,maar dat is het niet.
Ben het nog aan uitzoeken kom er niet achter wacht op professionele hulp
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Uw laptop, gaat niet na enige tijd in de slaapstand terwijl hij nog op MovieMeter staat? (of ? andere websites).
Ik heb Windows10. Na weer activeren kreeg ik die melding ook. Maar na een halve minuut als ik weer ik op de site kom, gaat het goed. (Ik denk dus dat het om de instellingen van de computer gaat, maar niet iets van de site).
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Op de laptop geen probleem.
Na onderzoek van professionele hulp ,was de batterij na 3 jaar aan vervanging toe alles weer top.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Alleen het embedden van vimeo-video's lijkt nu niet goed te gaan, bij mij i.i.g. niet. Bijvoorbeeld hier, i.p.v. de video zie ik een blanco ruimte.
gaat op de lijst
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Hey Jordy,
een toevoegprobleempjes in Edge, vooral bij de selectie van "land" en "genre" (beide dezelfde component). Selectie loopt soms wat moeilijk, maar het is vooral dat de pagina soms plots herlaadt na het selecteren van opties in de velden. Probleem is dat ik het niet consequent kan reproduceren, maar vervelend is het wel wat alle data is weg.
Nu is Edge ook nog niet bepaald 100% stabiel, dus het kan ook gewoon de browser zelf zijn die opspeelt, al kan ik niet zeggen dat ik het al op andere sites ben tegengekomen, en het is ook enkel bij die veldjes.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik zet het op de lijst, hopelijk is het een kwestie van dat component updaten.
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
(8 is wel erg weinig, ik dacht narva77 ook, maar weet het niet zeker).
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
...best opvallend dat joyce.b die films "leent" wel met het 1 Euro idee komt.
De Site >> Algemeen >> Ads / reclame op de site
(Ik maak gebruik van de site, verder niks. Stel de site bestaat niet meer, dan zoek ik een andere site of ik ga weer terug naar vroeger, alles gewoon op papier).
joyce.b
-
- 712 messages
- 0 votes
...best opvallend dat joyce.b die films "leent" wel met het 1 Euro idee komt.
De Site >> Algemeen >> Ads / reclame op de site
(Ik maak gebruik van de site, verder niks. Stel de site bestaat niet meer, dan zoek ik een andere site of ik ga weer terug naar vroeger, alles gewoon op papier).
Wat is er opvallend aan?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat je wel wilt betalen om van de reclame af te komen Onthoud dat een bedrijf NOOIT iets gratis weggeeft, maar wel films wil kunnen downloaden. (Die niet gratis worden weggegeven).
joyce.b
-
- 712 messages
- 0 votes
Dat je wel wilt betalen om van de reclame af te komen Onthoud dat een bedrijf NOOIT iets gratis weggeeft, maar wel films wil kunnen downloaden. (Die niet gratis worden weggegeven).
Daar zeg je zoiets...Die 1 euro tegen reclame is omdat ik sympathie heb voor deze site,en omdat Jordy er geen royaal penthouse mee verdient, en óók uit eigenbelang.
Een film lenen van iemand die hem in ieder geval gekocht heeft, (en er dus rechtmatig voor betaald) "betaal" ik terug door zelf ook films uit te lenen.
Dat is dan toch een soort evenwicht
En er is nog een reden. Er is zoiets als recht op informatie, zoiets staat ook ergens in de wet,en dat dat vrij toegankelijk voor iedereen moet zijn...MM voldoet heel erg aan "informatie"..en dan wil ik daar best die 1 euro voor betalen om reclamevrij die informatie te lezen.

Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Sympathie is ook zeker een goed argument. Des te verwonderlijker dus de zo weinig donaties.
Het evenwicht waar jij het over hebt is dan naar de lener toe, maar dus niet de maker.
Jordy is de maker van de site en uit sympathie, als bedankje voor het vele werk kun je dus een donatie doen.
Dat is voor mij toch een verschil.
Daarvoor is nu die reclame. Ga je dat via programma's omzeilen. Loopt de site inkomsten mis net als filmmakers.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Donatie doen kan hier.
Het evenwicht waar jij het over hebt is dan naar de lener toe, maar dus niet de maker.
Jordy is de maker van de site en uit sympathie, als bedankje voor het vele werk kun je dus een donatie doen.
Er zijn ook substantiële kosten verbonden aan het in de lucht houden van MM. Servers moeten betaald e.d.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik denk dat de kosten wel 'meevallen', dit in vergelijking met de tijd die erin zit en de kennis: de site optimaliseren enz. Al met al: it ain't cheap, maar met de ads (dat is vaak een paar honderd euro per maand per advertentie...) verdien je dat normaliter weer terug. Voor ons leden is het gratis en als je zelf ook het een en ander inbrengt (info) op MM, behalve wanneer je alleen informatie absorbeert zoals vele doen..., is het een win-win situatie voor beide. Beide profiteren van elkaar, ieder op zijn eigen manier. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zoals ook wel eerder gezegd, ik wil niet "zoveel mogelijk donaties". Het business model van deze site, voor zover je daar van kan spreken, is een (imho) beperkte hoeveelheid reclame in ruil voor een gratis site. De mogelijkheid voor doneren is er als service naar mensen die het beste voor hebben met de site (en dus geen adblocker gebruiken) maar toch echt geen reclame willen zien.
En de reclame is er voor de duidelijkheid niet alleen om serverkosten te betalen, maar ook om mijn kinderen eten te kunnen geven en m'n hypotheek te kunnen betalen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoekmogelijkheden
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The Invisible Man (2000) is naar het tv-forum verplaatst omdat het een pilot betreft (niet toevoegbaar).
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
De site is vanavond met enige tijd niet vooruit te branden.
Nu gaat het weer, maar de afgelopen tien minuten was het helemaal niks.
edit: en nu ook niet, en rond acht uur ook niet.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Dat heb ik met regelmaat. Ik typ een bericht. Het blijft blanco. De ene keer is het bericht geplaatst, de ander keer niet. In een discussie is dat wel lastig, maar verder, ik plaats mijn bericht meestal in etappes. (Eerst in Word o.i.d., is beter, alleen dat doe ik meestal toch niet
).
Maar ieder (groter) bericht eerst in word tikken, gaat dat niet wat ver?
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Je kunt ook Opera gebruiken, die onthoudt wat je hebt ingevuld als het mis gaat, met de terugknop is het dan weer daar.
Heb er zelf geen last van, maar vroeger op mijn oude mobiel was dat ook heel erg.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Maar ieder (groter) bericht eerst in word tikken, gaat dat niet wat ver?
Ik zeg al doe in etappes. Je typt een regel/enkele regels, kijkt of het geplaatst is en dan verder gaan. (Het enig nadeel kan zijn dat je al gequoted wordt terwijl je nog niet klaar was).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vervelend, zal het proberen te onderzoeken
Sowieso lijkt een betere oplossing (voor nu) om een bericht even met ctrl/cmd+a ctrl/cmd+c naar je clipboard te kopiëren voor je het plaatst
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Net weer, heleboel tekst, 'Bericht Plaatsen' en hop weg.
Aanleren om toch nog meer in Word te doen.
Andere wat ik doe is het bericht selecteren en op CMD-C (of CTRL-C) te drukken voor plaatsen, dan is het erna tenminste nog beschikbaar.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik heb het ooit 1x gehad dat de tekst weg is. Maar het gebeurd wel eens dat mijn Firefox vastloopt of de internetverbinding er uit is en bij lange teksten zet ik alles in Word. Ik schrijf altijd alles gewoon op MM maar plaats niks totdat ik het eerst in Word heb gezet.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hoe kan ik ook al weer het koopoverzicht corrigeren?
Ik zie die knop even niet meer - of kan dat niet meer?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.