• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.003 votes
Profile

grote posters, hulp gevraagd!

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Mac Hammer Fan Je kan toch nog wel rechtermuisknop op de afbeelding doen en dan selecteer je "adres van afbeelding kopiƫren". Deze plakken in je adres balk en dan krijg je de poster in origineel formaat te zien.

Als voorbeeld

Dit zal niet op alle sites werken vrees ik maar vaak wel.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Soms lukt het maar niet altijd. Dat was vroeger wel het geval.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Iemand die er in kan slagen om dit wat op te poetsen?

The Secret Shaolin Kung-Fu (1979) - hkmdb.com

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

kappeuter: held! En ineens aangepast zie ik, helemaal gemakkelijk

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Graag gedaan!

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Mijn petekind heeft de ultieme oplossing gevonden voor mijn Google probleem.

https://cdn.onemorething.nl/uploads//hm_bbpui/reply/3145468/uji49o4p89u7f31jk3d9euqfmmgeeuzu.jpg

Via het camera-icoontje kan je blijkbaar nog zoeken op afbeeldingen. Nu bekom ik weer een hele reeks dezelfde afbeeldingen gesorteerd van klein naar groot.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Mac Hammer Fan bij mij werkt images.google.com nog steeds goed. Je klikt op tools en je kunt op grootte zoeken. Met chrome kun je ook afbeeldingen zoeken door met de rechter muisknop te klikken op een afbeelding, dan krijg je de optie afbeelding zoeken te zien.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Nog eens een verzoekje. Het is een slechte film, maar de laatste film van legende Boris Karloff verdient een betere poster dan degene die er nu staat..

http://www.schlechtergeschmack.net/wp-content/uploads/2014/04/alien-terror-aka-incredible-invasion.jpg

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

kappeuter wrote:

Zo beter?

Indrukwekkend!

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Dit is al een grote poster, maar wat er op staat is niet de bedoeling denk ik.

Hell and High Water (1954)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

trebremmit wrote:

Dit is al een grote poster, maar wat er op staat is niet de bedoeling denk ik.

Hell and High Water (1954)

Hahaha, wel grappig.

Bij deze verbeterd:

https://www.moviemeter.nl/images/cover/29000/29678.jpg?cb=1556104759

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Iemand van de plaatselijke photoshop helden die hier iets mee kan?

https://i.pinimg.com/originals/6f/9c/6a/6f9c6a0dc66ee354057c6bc74b187d4e.jpg

Is dezelfde poster als op Shao-Lin Red Master (1979) - hkmdb.com en het gaat om Hong Yi La Ma (1978)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Metalfist

Lastig plaatje, maar ik heb er nog wat van kunnen maken.

https://www.moviemeter.nl/images/cover/38000/38494.jpg?cb=1563278404

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

kappeuter = held!

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Hier staat de poster van de film uit 1960, dat klopt dus niet.

The Plunderers (1948) - MovieMeter.nl

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Nog eens een verzoekje aan de Photoshop helden:

https://i.imgur.com/m6gWDpB.png

Een betere afbeelding (maar wel met een lelijke watermark):

Death Duel of the Mantis (1978) - (Hua Chung Ting) Hong Kong hand litho film poster F, NM $125 * - musicman.com

Het gaat om Tang Lang Dou Ji Gong (1978) trouwens maar er scheelt wel wat meer aan de toevoeging als ik Death Duel of Mantis (1978) - hkmdb.com en Tang Lang dou ji gong (1978) - Reference View - IMDb erop nalees

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Aha, was ik al helemaal vergeten. Goed werk!

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Zoals sommigen onder jullie weten werden alle posters van 1940 tot en met 1992 van films met Italiƫ als productieland verwijderd omdat een op geld beluste Italiaanse site (waarvan we de naam geheim houden) lastig deed over de auteursrechten. In totaal zijn zo'n 5000 posters gesneuveld. Vele jaren werk van MM users werd hierdoor vernietigd. Ik heb momenteel voor die films van 1992 tot en met 1967 posters geplaatst van andere landen waarover ze niet moeilijk konden doen. Als er geen poster mogelijk was werd voor een still geopteerd. Van 1966 tot en met 1940 moet nog afgewerkt worden, maar van de meeste bekende films is er reeds een plaatje geplaatst. Ik kan Lui die de meeste van mijn correcties voor zijn rekening nam om ze te controleren niet genoeg bedanken, want het waren vaak 50 films op een dag. Ik meen dat er echter nog veel werk aan de winkel is van de vroegere jaren en dat soms bij een obscure film geen plaatje meer zal kunnen gevonden worden.

Daarnaast moesten ook veel acteurs opnieuw gekoppeld worden en zijn veel plots verbeterd op taalfouten. (vb dt-fouten )

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik ben vlugger dan gedacht klaar omdat vooral van de vroegere jaren er nog weinig films van een plaatje moesten worden voorzien. Hou er rekening mee dat er vaak een still moest geplaatst worden omdat de poster teveel geleek op de Italiaanse en dat van de films van 1940 tot 1992 daar best nu geen energie meer moest in gestoken worden om posters te plaatsen. Bij enkele zeldzame gevallen hebben we echter geen still gevonden, maar dat zijn meestal films waar ook in imdb nog niet op gestemd werd. Het blijft doodjammer dat zoveel mooie Italiaanse posters nu niet meer kunnen getoond worden.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik had nog een vraagje voor de crew.

Is er een mogelijkheid om snel te zoeken waar er nog een poster moet geplaatst worden in plaats van een still?

Nu moet je alle titels overlopen en met de cursor over de titel bewegen. Maar ik heb meer dan 20000 toevoegingen dus is dat een hele karwei. Ik ben nu begonnen met in mijn laatste toevoegingen elke maand al die titels op te schrijven, maar dat is ook een groot werk. Bovendien help ik andere users ook met posters. Alvast bedankt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.