• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.996 votes
Profile

tbouwh: kopen of ruilen

tbouwh

• 5809 messages
  • 5398 votes

Het lijstje voor koop/ruil is bij mij momenteel zeer minimaal, maar ik verwacht dat er de komende maanden titels bij zullen komen en wilde dus toch graag vast een topic aanmaken. Ik doe zeker ook aan ruilen.

Bij interesse of vragen, stuur me een pm via eender welk contactmedium bij jou bekend:)

Ik verkoop alleen nette schijfjes zonder zichtbare grote krassen. Bij eender welk zichtbaar mankement is mijn intentie dit altijd in het overzicht aan te geven.

De prijzen zijn richtprijzen en bij ruil of bulkkoop kan zoiets in overleg altijd fluctueren.

Nu beschikbaar:

DVD:

- Encounters at the End of the World (Werner Herzog, 2007, Nederlandse uitgave Dutch Filmworks, 2 disc Special Edition) / 1.50

- The Ninth Gate (Roman Polanski, 1999, Nederlandse uitgave Universal) / 0.50

- The Cabin in the Woods (Drew Goddard, 2012, Nederlandse uitgave Dutch Filmworks)* / 0.50

*= originele dvd maar met een oude witte videotheeksticker in de hoes.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5398 votes

Erbij: Requiem (2006)

Nu beschikbaar:

DVD:

- Encounters at the End of the World (Werner Herzog, 2007, Nederlandse uitgave Dutch Filmworks, 2 disc Special Edition) / 1.50

- Requiem (Hans-Christian Schmid, 2006, Nederlandse uitgave A-Film) / 1.50

- The Cabin in the Woods (Drew Goddard, 2012, Nederlandse uitgave Dutch Filmworks)* / 0.50

tbouwh

• 5809 messages
  • 5398 votes

Erbij: Women Make Film: A New Road Movie through Cinema (2018)

Nu beschikbaar:

Blu-ray:

- Women Make Film: A New Road Movie through Cinema (BFI, incl. bonus, geseald) / 24,-

DVD:

tbouwh

• 5809 messages
  • 5398 votes

Women Make Film is verkocht.

Nu beschikbaar:

Blu-ray:

DVD:

tbouwh

• 5809 messages
  • 5398 votes

Maar eens updaten.

Prijzen mogen in overleg. Als iemand interesse heeft in een of meerdere titel(s), komen we daar vast wel uit.

Ik denk dat er later nog wel wat mooie blu-rays bijkomen, maar die moet ik eerst maar eens kijken;)

Nu beschikbaar:

Blu-ray:

DVD:

- Encounters at the End of the World (Werner Herzog, 2007, Nederlandse uitgave Dutch Filmworks, 2 disc Special Edition)

- Requiem (Hans-Christian Schmid, 2006, Nederlandse uitgave A-Film)

- The Ninth Gate (Roman Polanski, 1999, Nederlandse uitgave Universal)

- Boat People (Ann Hui, 1982; Engelse uitgave Edko Films)

- Man on Wire (James Marsh, 2008, Nederlandse uitgave Lumiere)

- Olympia deel 1 en 2 (Leni Riefenstahl, 1938, Nederlandse uitgave Hot Town Music/Paradiso)

- The Cabin in the Woods (Drew Goddard, 2012, Nederlandse uitgave Dutch Filmworks)* /

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.