• 177.927 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.556 votes
Profile

DVD's te koop, ruilen in sommige gevallen (ag_c)

ag_c

• 1 messages
  • 0 votes

Alle dvd's zijn in uitstekende staat, zo niet, als nieuw. Sommige titels heb ik zelfs nog nooit in mijn dvd-speler gestopt en anders zijn ze maximaal 1 keer bekeken. Alle dvd's zijn met Nederlandse ondertiteling. In principe bied ik te koop aan, maar als iemand wil ruilen post of pm de titel en ik zal er over na denken. Als iemand meerdere dvd's wil kopen dan ben ik bereid om hiervoor korting te geven. Ophalen is ook mogelijk in Veenendaal. Ik heb ook foto's van de dvd's.

De volgende dvd's heb ik te koop staan exclusief verzendkosten voor ongeveer 1,50 euro, maar als er meer vraag is naar een dvd in korte tijd verkoop ik de dvd aan de hoogste bieder :

- ( 1408 (2007)

- The Watcher (2000)

- Birthday Girl (2001)

- Sleuth (2007)

- The Four Feathers (2002)

- White Noise (2005)

-The Grudge 2 (2006)

- My One and Only (2009)

- The Lion, the Witch, & the Wardrobe (1988), Prince Caspian and the Voyage of the Dawn Treader (1989), The Silver Chair (1990)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.