• 177.948 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.669 votes
Profile

Leeuw van Vlaanderen (langere versie van 3 uur)

Dag allen,

Ik heb bij de commentaren van de film Leeuw van Vlaanderen al even aangegeven dat er ooit een lange versie (+/-3 uur) van deze film is uitgezonden, maar mijns inziens nooit op dvd is uitgekomen. Wij hadden deze film ooit op videoband, maar na hem eenmaal te hebben uitgeleend kregen wij hem voor de helft gewist terug. Bijzonder jammer want deze versie was echt vele malen beter dan de 90 minuten durende versie (bijna de helft korter dus) van de film, die daardoor terecht wel wat negatieve comments krijgt. Via dit forum hoop ik iemand te vinden die deze versie misschien heeft en mij van een kopie zou kunnen voorzien. Misschien heeft iemand ook een tip waar de langere versie eventueel te koop of te verkrijgen is (kan zijn dat de langere versie namelijk een andere titel heeft zoals bijvoorbeeld bij Soldaat van Oranje het geval is). Maar daar heb ik geen weet van. Kortom, ik hoop op een wonder!;-)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.