• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.914 votes
Profile

DwarreI verkoopt zijn dvd collectie!

DwarreI

• 1170 messages
  • 1371 votes

Ik stap definitief over op een digitale library en Blu Ray.

Alle dvd's heb ik zelf nieuw gekocht en zijn in goede staat. Ik ben al een tijdje via bol.com aan het verkopen maar dat gaat me allemaal te langzaam, daarnaast houdt Bol.com €1,- plus 15% van het verkoopbedrag in plus rekent ze ook nog eens €1,99 'servicekosten' door aan de koper terwijl ik en niet Bol de service levert, dus bij deze.

Klik hier voor mijn aanbod (nog een keer op enter drukken in url balk om het zichtbaar te maken). Let niet op de prijzen, alle dvd's gaan er voor MovieMeter users uit voor €2,- per stuk + verzendkosten.

Stuur me een pb bij interesse, cheers!

DwarreI

• 1170 messages
  • 1371 votes

Nog een dvd die ik niet op Bol.com kon plaatsen aangezien het geen NL releases is en er dus geen NL-ondertiteling bij zit: Walkabout (1971) van Nicolas Roeg, ook voor €2,- van jou.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Dus als jij een dvd van jezelf verkoopt voor 2 euro, verdienen zij daar 3,30 op. Wat een oplichters zeg, dat is bij play een stuk netter. Maar stuur je een pm voor 2 films.

DwarreI

• 1170 messages
  • 1371 votes

Ja slaat echt helemaal nergens op, enige voordeel is wel dat er echt ontzettend veel mensen kijken op Bol.com dus dat veel (mainstream) titels zo de deur uitvliegen mits je deze als goedkoopste aanbiedt onder de tweede hands verkopers.

De prijs die je als verkoper aanbiedt op Bol.com is overigens de prijs inclusief verzendkosten, dus de kosten van de postzegels mag de verkoper ook nog eens even ophoesten (bol.com vermeldt ondertussen vrolijk aan de klanten dat er géén verzendkosten zijn en er slechts €1,99 'servicekosten' per aankoop aan bol.com betaald hoeven te worden waar jij als verkoper uiteraard niets van krijgt).

Als je een dvd verstuurt per post dan moeten daar 3 (€1,92) of soms zelfs 4 (€2,56) postzegels op (één dvd + hoes + enveloppe is net onder de 100 gram maar met een dubbel-dvd ga je daar al overheen, zie PostNL tarieven). Met de de meeste verkochte dvd's via Bol.com heb ik nu dus maar €1,- winst gemaakt aangezien ik ze daar voor om en nabij de €5,- aanbood..

93.9

• 3124 messages
  • 4209 votes

Farval falkenberg, Walkabout zijn die beide NL ondertiteld?

DwarreI

• 1170 messages
  • 1371 votes

Färval Falkenberg wel, Walkabout niet!

DwarreI

• 1170 messages
  • 1371 votes

Verkocht:

A Fistful of Dollars

China Blue

Färval Falkenberg

Fucking Åmål

The Return

Simon

Walkabout

DwarreI

• 1170 messages
  • 1371 votes

Verkocht:

2001: A Space Odyssey

The Green Mile

DwarreI

• 1170 messages
  • 1371 votes

Verkocht:

One Flew over the Cuckoo's Nest

DwarreI

• 1170 messages
  • 1371 votes

Verkocht:

Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain

DwarreI

• 1170 messages
  • 1371 votes

Verkocht:

Easy Rider

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.