- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Koop en ruil
- DwarreI verkoopt zijn dvd collectie!
DwarreI verkoopt zijn dvd collectie!
DwarreI
-
- 1170 messages
- 1371 votes
Ik stap definitief over op een digitale library en Blu Ray.
Alle dvd's heb ik zelf nieuw gekocht en zijn in goede staat. Ik ben al een tijdje via bol.com aan het verkopen maar dat gaat me allemaal te langzaam, daarnaast houdt Bol.com €1,- plus 15% van het verkoopbedrag in plus rekent ze ook nog eens €1,99 'servicekosten' door aan de koper terwijl ik en niet Bol de service levert, dus bij deze.
Klik hier voor mijn aanbod (nog een keer op enter drukken in url balk om het zichtbaar te maken). Let niet op de prijzen, alle dvd's gaan er voor MovieMeter users uit voor €2,- per stuk + verzendkosten.
Stuur me een pb bij interesse, cheers!
DwarreI
-
- 1170 messages
- 1371 votes
Nog een dvd die ik niet op Bol.com kon plaatsen aangezien het geen NL releases is en er dus geen NL-ondertiteling bij zit: Walkabout (1971) van Nicolas Roeg, ook voor €2,- van jou.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Dus als jij een dvd van jezelf verkoopt voor 2 euro, verdienen zij daar 3,30 op. Wat een oplichters zeg, dat is bij play een stuk netter. Maar stuur je een pm voor 2 films.
DwarreI
-
- 1170 messages
- 1371 votes
Ja slaat echt helemaal nergens op, enige voordeel is wel dat er echt ontzettend veel mensen kijken op Bol.com dus dat veel (mainstream) titels zo de deur uitvliegen mits je deze als goedkoopste aanbiedt onder de tweede hands verkopers.
De prijs die je als verkoper aanbiedt op Bol.com is overigens de prijs inclusief verzendkosten, dus de kosten van de postzegels mag de verkoper ook nog eens even ophoesten (bol.com vermeldt ondertussen vrolijk aan de klanten dat er géén verzendkosten zijn en er slechts €1,99 'servicekosten' per aankoop aan bol.com betaald hoeven te worden waar jij als verkoper uiteraard niets van krijgt).
Als je een dvd verstuurt per post dan moeten daar 3 (€1,92) of soms zelfs 4 (€2,56) postzegels op (één dvd + hoes + enveloppe is net onder de 100 gram maar met een dubbel-dvd ga je daar al overheen, zie PostNL tarieven). Met de de meeste verkochte dvd's via Bol.com heb ik nu dus maar €1,- winst gemaakt aangezien ik ze daar voor om en nabij de €5,- aanbood..
DwarreI
-
- 1170 messages
- 1371 votes
Het grootste deel is verkocht maar er zijn nog een aantal interessante titels over voor de liefhebber:
2001: A Space Odyssey (Stanley Kubrick)
A Fistful of Dollars (Sergio Leone)
Apocalypse Now 'Redux' (Francis Ford Coppola)
Biutiful (Alejandro González Iñaritu)
Code 46 (Michael Winterbottom)
Dancer in the Dark (Lars von Trier)
Delicatessen (Jean-Pierre Jeunet )
Dokter Pulder Zaait Papavers (Bert Haanstra)
Färval Falkenberg (Jesper Ganslandt)
Fucking Åmål (Lukas Moodysson)
Jesus Camp (Heidi Ewing en Rachel Grady)
Manufactured Landscapes (Jennifer Baichwal)
People of the Forest (Hugo van Lawick)
The Emerald Forest (John Boorman)
The Fountain (Darren Aronofsky)
The Return (Andrey Zvyagintsev)
Unser Täglich Brot (Nikolaus Geyrhalter)
Dus cinefielen maak je collectie nu compleet voor slechts €2,- per titel!
93.9
-
- 3124 messages
- 4209 votes
Farval falkenberg, Walkabout zijn die beide NL ondertiteld?
DwarreI
-
- 1170 messages
- 1371 votes
Verkocht:
A Fistful of Dollars
China Blue
Färval Falkenberg
Fucking Åmål
The Return
Simon
Walkabout