Uniek medaillon bekend van de film The Illusionist, aangeboden. Dit is een uniek sieraad die niet in Nederland te verkrijgen is en die ik geïmporteerd heb uit Amerika. Ik heb hier toen €130,- voor betaald. In Nederland heb ik er nog een hanger bijgekocht van omstreeks de €20,-. Ik verkoop het sieraad vanwege een verbroken relatie. Sieraad is niet veel gedragen.omdat het sieraad heel specifiek is heb ik het nog niet kunnen doorverkopen. Dit is de reden dat ik mijn vraagprijs belachelijk laag gemaakt heb en deze nu vast heb gelegd op €40,- Hier onder gaan bieden heeft geen nut omdat dit mijn laagste bod is.
je haalt een uniek sieraad voor een zeer laag bedrag in huis. Het sieraad kan verschillende vormen aannemen en aan beide zijdes kunnen foto's geplaatst worden van beide partners. op youtube zijn zeer veel filmpjes te vinden hoe de ketting in zijn werking gaat, maar mensen die de film gezien hebben zullen hier bekend mee zijn. Voor overige vragen kun je contact met mij opnemen. Exclusief verzendkosten. Foto's van de desbetreffende ketting zijn te vinden via mijn advertentie op marktplaats, via de volgende link: