Mijn broer is een enorm grote fan van de serie Married With Children en heeft dan ook alle seizoenen met uitzondering van het laatste. Nu ben ik dus op zoek naar dit seizoen maar het schijnt nergens meer te vinden te zijn in de uitvoering die ik zou willen hebben. Het zou er als volgt moeten uitzien:
Nu verkopen ze nog in erg veel winkels Married With Children seizoenen maar die zijn blijkbaar allemaal in een nieuwe release uitgekomen waardoor de oude release niet meer is te vinden. Van de nieuwe release zijn precies geen afbeeldingen van te vinden maar dit zijn rode hoezen en als je alle 11 seizoenen naast elkaar hebt staan, krijg je de letters 'Married With Children". Die dvd moet ik dus NIET hebben.
Ik vraag het hier doordat ik al vrij veel pech heb gehad met online bestellen (in de Fnac en Play kwamen ze met de nieuwe release af terwijl de afbeelding op Play van de oude release was! En op e-bay kreeg ik de nieuwe release in het Duits...) Ik heb dus geen zin om keer op keer verkeerde DVD's aan te krijgen.
Als iemand het seizoen zou verkopen, dat zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn maar een adresje in de buurt (Antwerpen) zou ook mooi meegenomen zijn