• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.282 votes
Profile

Welke film(s) moet(en) gemaakt worden?

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Volgens mij bestaat er nog niet zo'n topic, althans niet in zo'n algemene vraagstelling. Anders verplaatst een moderator het maar.

Het gaat dus om welke film jij graag in de maak ziet gaan. Dit kan bijv. een sequel, prequel, remake etc zijn. Maar bijv. ook een boek/comic/game/serie verfilming of een nieuw verhaal. Alles wel eigenlijk.

Bij mij zijn dat er heel veel, mijn top 3 (op volgorde van prioriteit):

1. Chocolate 2. Wel weer met Yanin anders hoeft het van mij ook niet.
2. Verfilming van Xena-serie, reboot dan wel vervolg op het eind van de serie.
3. The Descent 3. Een favoriet tweeluik van mij, al weet ik niet zo goed wat voor een vervolg hieraan kan worden gebreid. Immers vond ik de films deels zo fijn door Sarah en Juno, wier verhaal nu ten eind is gekomen, maar door het concept en met eventueel nieuwe interessante karakters zou ik ook erg kunnen genieten van een derde deel. Prequel over de mensen die er eerder waren geweest (waarvan die haak was) zou ook kunnen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.