• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.234 votes
Profile

MM Filmposter K.O.

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

0-1

Noodless

• 10040 messages
  • 6176 votes

Tja, de eerste vind ik niks. Dus gemakkelijke keuze...

0-2

Zandadder

• 2595 messages
  • 3079 votes

1-2

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

1-3

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

zoals ik al aangaf winnaar van battle 2 uit halve finale krijgt mijn stem

1-4

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

1-5 hoe die eerste ooit de eerste ronde overleefd heeft is mij een raadsel...

GoodOldJack

• 1339 messages
  • 4621 votes

2-5

Collins

• 7282 messages
  • 4306 votes

2-6

SmackItUp

• 3502 messages
  • 2623 votes

Allebei prachtig, mja..

Laat ik dan degene zijn die Ink de nek om draait:

2-7

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

SmackItUp wrote:

Allebei prachtig, mja..

Laat ik dan degene zijn die Ink de nek om draait:

2-7

Je eigen nominatie nog wel.

Mooie winnaar al had ik natuurlijk liever Rosemary's Baby gehad

SmackItUp

• 3502 messages
  • 2623 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Je eigen nominatie nog wel.

Mooie winnaar al had ik natuurlijk liever Rosemary's Baby gehad

Waren beide mijn eigen nominatie, 1 had to go

SmackItUp

• 3502 messages
  • 2623 votes

Woehoe!

SmackItUp

• 3502 messages
  • 2623 votes

Und jetzt?

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

Nou , ik vind een winnaar waar ik tevreden mee ben ?. Het heeft die dingen die ik wel mooi vind in een poster. Wie het dan genomineerd heeft is in mijn ogen niet zo belangrijk , maar wel leuk.

Overigens als ik een poster mooier/beter vind dan die van mijzelf dan stem ik ook daarop. Vergeet niet dat het game elementen in zich heeft waardoor zaken als loting , smaak en wie wanneer on-line is van invloed zijn.

Ik Was eerst v as n plan om hier niet mee Door te gaan, maar ik heb zo gemiddeld y och wel een stemmer of 10.....Ik stel voor om hier een vervolg aan t e geven in principe , maar dan moet ik wel een stuk of 8 users hebben die wat posters nomineren.

Ik begin dan met het jaar 2016 als recenste en dan nominet er n we 32 posters in 2 nominatie rondes , afhankelijk van nomineerders. Als inspiratie bron kan je dan de Toplijst van het jaar nemen en met de muis over de films heen gaat en je een snel overzicht heb. Voor gevorderden ? is er de zoekfunctie.....

Geef dus evrn aan of je interesse hebt hieronder en als er te weinig willen nomineren latren we het gewoon hierbij , ook prima.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Je kent mijn standpunt denk ik wel. Ik vond deze KO best wel interessant maar ik heb liever de mogelijkheid dat er ook posters van buiten MovieMeter kunnen worden genomineerd. Ik was bijvoorbeeld niet zo tevreden met de Pan's Labyrinth poster van MM. Maar eigenlijk hoef ik niet meteen een nieuwe poster KO. Ik zal wellicht wel meestemmen als er eentje komt. Maar in de huidige vorm of zoals die je voorstelt ga ik niet mee nomineren.

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

Eigenlijk wel een goed idee.....voor onbepaalde tijd stop ik ( helemaal).

Over dat buiten MM nomineren. ....snap ik wel, maar ik zelf doe dat niet vanwege uniformiteit. Ik zie op verschillende filmsites hoor dezelfde film verschillende release po s tet s of anderszins en dat word me teveel gedoe.

Zandadder

• 2595 messages
  • 3079 votes

Bedankt voor de organisatie!

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Prima winnaar in mijn opinie, er waren vele mooie bij betrokken.

Maar ik snap het niet echt, je geeft aan dat je nog wel een KO wilt organiseren en dan na het bericht van Alex zeg je opeens dat je er mee stopt. Je moet Alex niet zien als een vertegenwoordiger van alle deelnemers...

Collins

• 7282 messages
  • 4306 votes

Was een leuke KO. Dank voor de organisatie.

Jouw keus natuurlijk, maar ik begrijp de plotselinge opmerking om ermee op te houden ook niet goed.

Ik zie een nieuwe KO best zitten en wil ook best nomineren. Geen probleem.

Zou het erg prettig vinden om ook posters buiten MoMe te mogen nomineren, maar ik begrijp de organisatorische ellende die dat met zich meebrengt. Misschien komt die optie later nog eens ergens in een andere KO te voorschijn. Voor mij is het maken van een keuze binnen MoMe daarom prima.

Noodless

• 10040 messages
  • 6176 votes

Is er al ooit een KO geweest van de meest sexy actrices? Dus niet het acteerwerk, maar vooral uiterlijk, stijl, voorkomen, ...noem maar op. En voor de vrouwen de acteurs ? Lijkt me wel leuk....

Bedankt voor de organisatie ! Neemt toch altijd tijd in beslag en kritiek uiten is altijd gemakkelijker dan zelf iets doen.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Noodless wrote:

Is er al ooit een KO geweest van de meest sexy actrices? Dus niet het acteerwerk, maar vooral uiterlijk, stijl, voorkomen, ...noem maar op. En voor de vrouwen de acteurs ? Lijkt me wel leuk....

Bedankt voor de organisatie ! Neemt toch altijd tijd in beslag en kritiek uiten is altijd gemakkelijker dan zelf iets doen.

Denk het niet maar na de vrouwelijke filmkarakters KO die meer dan 2 jaar heeft geduurd zit ik niet meteen te wachten op zulke KO

Collins via postimage.io kan je makkelijk de posters op hetzelfde formaat zetten. Ik zie niet in waarom dat een struikelblok zou moeten zijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.