- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Favoriete Filmposter (ladder)
Favoriete Filmposter (ladder)
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
In samenwerking met user Alexspyforever starten we dit topic. In poules van 4 filmposters moet je de 2 kiezen die voor jou het mooiste/beste zijn en nadat die 2 dagen staat (voor users die minder on line zijn) gaan de 2 met de hoogste score door. De korte uitleg komt in de poule die je steeds quoten kunt om de links te behouden.
Afhankelijk van de animo zijn er meerdere nominaties mogelijk, maar wel 1 filmposter per ronde om het zowel voor jullie als ons wat werkbaar/eenvoudig te houden. Als dus bijvoorbeeld 4 favorieten aller tijden hebt, is het aan jou wanneer je die per stuk inzendt. Er zit dus ook een duidelijke spelfactor in, want een poule wordt geloot aan de hand van de insturing en we hopen het daarmee verrassend te maken.
Je kunt vanaf nu een filmposter nomineren, los van of je de film wel of niet mooi/goed vindt, zenden naar alexspyforever die de verzorging van de links doet. Let op : 1 poster en wanneer er een nieuwe ronde start , wordt dat wel aangegeven.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik wil even aanvullen dat posters dus van overal mogen komen, bij voorkeur zelfs niet van MovieMeter want anders is de verrassing er ook af. Van zodra er url's van posters naar mij zijn toegestuurd plaats ik de titels van de films dit om te voorkomen dat er meerdere mensen misschien voor dezelfde film gaan kiezen. Dus kijk dit liefst even na of die er nog niet tussen staat. Ik tag nu en dan mensen die misschien wel interesse hebben om te nomineren.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Volgende films zijn reeds geselecteerd:
Alice in Acidland (1969)
The Company of Wolves (1984)
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Update