• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.234 votes
Profile

Beste performance van een acteur

luukve

• 247 messages
  • 658 votes

Gaat als volgt: ik geef de naam van een acteur/actrice en degene die als eerst de film met zijn/haar beste performance geeft, noemt een andere willekeurige acteur/actrice uit die film en zo gaan we verder.

Gaat dus om de film die volgens jou de beste performance had van die acteur/actrice, niet de beste film waar hij/zij toevallig in zat. Je mag er ook best een ranking van maken als je wil.

Kan dus best zijn dat sommige films en acteurs meerdere keren langskomen, maar dat is niet erg.

Laat ik beginnen met...

Leonardo DiCaprio

(nu moet één van jullie dus de film noemen met zijn beste performance en een andere acteur/actrice uit die film noemen, etc.)

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Inception (2010) in dit soort thrillers vind ik hem wel aardig spelen

Ellen Page

luukve

• 247 messages
  • 658 votes

Vrij makkelijk, Juno (2007) - MovieMeter.nl.

Michael Cera

Rvdz

• 633 messages
  • 2693 votes

Was vrij perfect gecast in Scott Pilgrim vs. the World (2010)

Brie Larson

Collins

• 7282 messages
  • 4306 votes

Vond haar goed in Room (2015)

Joan Allen

BBarbie

• 12893 messages
  • 7675 votes

Erg goed als de moeder The Upside of Anger (2005)

Evan Rachel Wood

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.