• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.845 votes
Profile

Cinetree

brawljeff

• 2773 messages
  • 3307 votes

Je kan Cinetree weer een maand gratis uitproberen!

Gratis maand films & documentaires by Cinetree - Pepper.com - nl.pepper.com

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

nielsp83

• 3 messages
  • 0 votes

Als ik Cinetree via de Ziggo Next bekijk, blijft hij best wel vaak hangen om te bufferen. Bij andere streamingsdiensten heb ik daar geen last van.

Ervaren jullie dit ook? Gaat behoorlijk ten koste van het filmgenot.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Zelf geen Ziggo en momenteel geen Cinetree, maar toch mijn two cents nielsp83.

Sowieso even melden bij [email protected], ook met details hoe je exact afspeelt (ziggo next settopbox in jouw geval, die zal bekabeld op internet zitten? Ik lees online dat hij ook op de wifi kan, maar dat is niet aan te raden aangezien hij ook een ethernet aansluiting heeft, heb jij die gele poort aangesloten?) en indien mogelijk een speedtest doen die over het internet van die Nextbox loopt, dit kan bijvoorbeeld via de Netflix app (help, check your network). Bij mij komt daar nu 91,7 Mbps uit. Misschien dat het ook via het menu van Ziggo Next kastje kan, zo’n speedtest. Mijn KPN kastje kan dat wel.

Ik zie zo gauw niet hoe groot de stream van Cinetree is, maar ik ga er niet van uit dat die voor Full HD meer dan 10 Mbps bedraagt. Voor een stabiele stream zou je daar geen moment onder willen zakken, wat je bij fluctuerende snelheden wel kunt krijgen, ook al is hij 9/10 tests goed. Om die reden heb ik mijn smart tv, KPN kastje, receiver en console allemaal bekabeld aangesloten op een ethernet switch in tv meubel, dan weet ik dat het in ieder geval niet aan de wifi ligt bij afspeelissues. Maar als je ergens woont waar je 4-6 Mbps haalt en Cinetree gaat daar minder goed mee om dan andere apps, kan ik me alsnog voorstellen dat alleen die gaat bokken, zelfs bekabeld.

Misschien dat iemand anders de vraag of zij het ook ervaren kan beantwoorden (en uitsluiten dat het aan diens wifi zou kunnen liggen)?

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Cinetree - één maand gratis films & documentaires - Pepper

https://i.ibb.co/F0DKgNb/cinetree.jpg

Wat ik begrijp wel even op de juiste plek klikken, anders krijg je 14 dagen

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

1 maand gratis Cinetree

Hopelijk geen eenmalige token in die link, want hij komt uit een mail naar mij toe. Ik gebruik hem overigens niet, dus als dat al zo is, kan ik iig één iemand blij maken

Volgens mij wel, want link uit ander e-mail adres verschilt. Hier nog een dan: Klik

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

John Milton

Fantastisch!

Heb je toevallig nog Cinetree filmtips?

Ik heb Don't Talk to Irene (Film, 2017) op mijn lijst gezet. Dat lijkt me een Todd Solondz light komedie, dus een prima tussendoortje.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Het zijn wat ik zie unieke links (ik heb ze op 2 verschillende accounts gekregen), dus er kunnen maar 2 mensen gebruik van maken:

Cadeautje: 1 maand gratis Cinetree!

Cadeautje: 1 maand gratis Cinetree!

*

Nu te zien binnen het abonnement, mocht je nieuwsgierig zijn wat er zoal te kijken is...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

John Milton

Sympathiek!

Ik kreeg de link ook en ik ga er wel even gebruik van maken.

Ze hebben nu wel een paar Franse films die ik graag wil zien, w.o. Nous Finirons Ensemble (Film, 2019)

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

hehe, toevallig eentje waar we het gisteren over hadden

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

John Milton

In mijn geval niet zo toevallig. Ik keek eerder deze week op de site van Cinetree en zag daar deze film toen staan. Ik vond het aanbod wel interessant, maar ik haakte af bij de maandprijs. (9,99 - eerst was het iets van 6,99 toch?)

Mazzel dat er nu een leuke aanbieding is!

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Cadeautje: 1 maand gratis Cinetree! - Deze link heeft geen token, en zou dus voor iedereen moeten werken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.