• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.003 votes
Profile

Bios buddy gezocht voor Finding Dory!

Dory

• 1 messages
  • 0 votes

Hallo allemaal,

Ik ben een jongedame van 21 jaar oud en ik zoek een bios buddy om samen mee naar Finding Dory te gaan, die volgende week in première gaat

Let me know als je geïnteresseerd bent x

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Dat is...assertief!? Had je óók nog een idee van welke stad of provincie oid?

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4509 votes

Ga lekker alleen joh, niks mis mee. Je gaat toch voor de film?

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Snap dat wel. Naar de bioscoop gaan is ergens een sociaal gebeuren.

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

Ik verhuur betaald gezelschap en vermaak voor dames.

Misschien een oplossing.

jerome998

• 197 messages
  • 1789 votes

datemeter.nl Leuke aanvulling op de metersites haha.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ach, kan prima toch, zo'n oproep? Zo vreemd is dat niet op een site vol filmgekken. Dan wil je na afloop wel eens lekker reflecteren op de film (ook al gaat het hier om Finding Dory).

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

jerome998 wrote:

datemeter.nl Leuke aanvulling op de metersites haha.

Je hebt er al één met prostituees, best naar... (niet gekoppeld aan die van ons, uiteraard!)

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Mijn vriendin zou me toetakelen als ik met een andere vrouw naar de bios zou gaan. That's like cheating, zegt ze altijd.

Maar waarom niet, zo'n oproep? Ik heb ook wel eens users berichtjes gestuurd wanneer we nog iemand konden gebruiken voor de filmquiz, of toen ik geen zin had om alleen naar Imagine filmfestival te gaan. Maar goed, ik ben geen nieuw geregistreerde gebruiker en sta met echte naam en foto op de site. Misschien iets minder catfishy

Alhoewel, je weet nooit of het waar is natuurlijk. De enige op de site die echt weet of dat klopt is Woland, tot de eerstvolgende meet in de randstad althans. Over locaties gesproken, ik denk dat het de volgende keer handig is om een beetje aan te geven waar je ongeveer naar de bios wilt, Dory. Het helpt niet echt als er in Venlo iemand dolgraag met je naar de film wil en je in Delfzijl blijkt te wonen.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Kinepolis heeft er zelfs een speciale app voor (Meet me at Kinepolis), dus zo vreemd is het inderdaad allemaal niet.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Indrukwekkend!

Enig idee of zoiets een beetje werkt?

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Geen idee. Heb het ook niet nodig

Veel data zal er ook nog niet zijn, pas sinds kort dat ze er in de bios zelf promotie over maken, dus ik denk dat ze na een soft launch nu écht op de app willen inzetten.

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Dory is er helemaal stil van geworden.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

De uitgelezen plek om jullie lastig te vallen met een artikel over genderfluïde clownsvisjes: Echt vrije seks vind je ver...

Je verwacht het niet, maar er klopt geen bal van Finding Nemo, de Disneyfilm waarin clownvis Marlin zijn vrouw en kroost verliest aan een barracuda,op één babyvisje na. Enig kind Nemo belandt al snel in een plastic zakje op weg naar het aquarium van een tandarts. En vadervis zit er de rest van de film achteraan.

Als pa een échte clownvis was geweest, dan had hij na ma's heengaan niet alleen in figuurlijke zin haar rol op zich genomen. Marlin was létterlijk getransformeerd in een vrouwtje. Meteen daarna had hij-nu-zij een nieuwe man geregeld, want: nestdrang. En die nieuwe man zou afkomstig zijn uit de harem hermafrodiete clownvisjes die Marlins wijlen eega er altijd al op nahield in hun beider woonanemoon.

Bij gebrek aan harem was het aan Nemo geweest – eveneens een hermafrodiet, zoals alle clownvissen bij geboorte – om snel te veranderen in de vent die zijn vader-toen-moeder-nu-partner behoefde. (Ja, hij zou het met z’n vader doen.)

Ga er maar aan staan, Disney.

(bron: de correspondent)

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Een welverdiende like if there ever was one!

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Lees btw vooral het hele artikel; de beschreven zeedieren houden er curieuze sekspraktijken op na, erg interessant.

Fortune

• 4311 messages
  • 2769 votes

Na Finding Nemo was het visje, de hoofdpersoon razend populair onder kinderen. Iedereen wou een Nemo in de huiskamer hebben. Toen werd er veel en veel meer op gejaagd dan normaal en nu is het visje bijna uitgestorven. Natuurwetenschappers waarschuwden dan ook bij Finding Dory dat die film niet moet uitkomen omdat er dan weer een vis met uitsterven wordt bedreigd. Dus door naar Finding Dory draag je bij aan het uitsterven van een vissoort en daar wil ik mijn handen niet aan vuil maken.

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Geldt voor bijna alle beroemde dieren. Denk maar aan 101 dalmatiers, iedereen moest plots zo'n stippelhond, was toen ontzettend in de mode. En ook Hedwig, de sneeuwuil van Harry Potter, heeft een soortgenoot indirect een hartverzakking bezorgd doordat mensen dit uiltje opjoegen in hun misplaatste enthousiasme.

Gelukkig zijn de dino's al een paar miljoen jaar geleden uitgestorven, de bofkonten.

SergioMalick

• 1230 messages
  • 1830 votes

hahaha, wat een topic begint het te worden. Overigens vind ik deze site ideaal voor het zoeken naar een buddy die meegaat naar films.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Hoe dan Sergio, vertel het ons!!

SergioMalick

• 1230 messages
  • 1830 votes

Het is natuurlijk altijd lastig om de eerste stap te nemen tot het zoeken naar een buddy. Maar doordat je op deze site goed kan zien of iemand bijvoorbeeld dezelfde smaak heeft (wat mij het tofste lijkt aan een buddy), zou je bij films die in de bios draaien een kort berichtje kunnen zetten met een oproep als: "Is er iemand in de regio Den Bosch die wel zin heeft om samen naar die film te gaan?".

Edit: Nu ik het zo terug lees, bedoelde ik dat het ideaal zou kunnen zijn, niet dat ik er al ervaring mee heb, haha.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Dory wrote:

Ik ben een jongedame van 21 jaar oud

Let me know als je geïnteresseerd bent x

Waarom is deze troll nog niet geband.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.