- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmrush
Filmrush
ibendb
-
- 5034 messages
- 3212 votes
Ooit al eens meegemaakt dat je soms echt zin hebt om een film te kijken, en als die dan gedaan is je nog een wilt zien? Ik heb dit nu al een paar weken en ik kijk nu bijna elke dag een film. Ik heb nog een paar ongeziene films in de kast liggen en met Prime erbij heb ik helemaal een ruim aanbod. Hebben jullie dit ook vaak? En hoelang duurt dit meestal?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Films heb ik dit niet echt mee, omdat die vaak ook gewoon vrij lang duren en na een hele dag werken ben ik blij als ik mijn ogen open kan houden bij gewoon één film. Weekenden heb ik het soms wel.
Ik heb dit voornamelijk bij series. '' Nog één aflevering en dan ga ik echt slapen! '' En dan ben ik vervolgens 3 afleveringen verder voordat ik het licht uit doe..
Sergio Leone
-
- 4403 messages
- 3088 votes
Op een grijze, regenachtige zondag wanneer er niets te beleven valt, kan het wel eens gebeuren dat ik een film zie om er eentje te zien, maar dat ik dan opeens goesting krijg om meerdere te zien.
Een tweetal weken geleden was het zo'n zondag. Ik had niet echt een film op de planning staan, uiteindelijk zag ik er 4.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Ik heb dit voornamelijk bij series. '' Nog één aflevering en dan ga ik echt slapen! '' En dan ben ik vervolgens 3 afleveringen verder voordat ik het licht uit doe..
Yups datzelfde probleem heb ik ook. Ik had mezelf voorgenomen om gister eens vroeg men bed in te gaan, vannacht iets rond 4 uur heb ik mijn tv uitgezet. Maar dat komt doordat de reeks afgelopen was en het 2de seizoen nog beneden lag. 
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Een soort van marathon.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2363 votes
Films heb ik dit niet echt mee, omdat die vaak ook gewoon vrij lang duren en na een hele dag werken ben ik blij als ik mijn ogen open kan houden bij gewoon één film. Weekenden heb ik het soms wel.
Komt natuurlijk doordat het verhaal van een film stopt, als de film is afgelopen en bij series niet. Ik had het vooral bij Prison Break seizoen 1. "Nog eentje!" en dan was het ineens 3 uur...
MennoK
-
- 19 messages
- 299 votes
Ik heb het met films ook enorm..!
Kan het bijna nooit vanwege tijdgebrek, maar onlangs nog 3 dagen ziek thuis geweest waarin ik zeker 11 films heb gekeken, héérlijk!!
Ik zorg dan ook dat ik altijd genoeg 'nieuwe' films in huis heb voor het geval ik weer de film 'munchies' krijg, hehe.
ibendb
-
- 5034 messages
- 3212 votes
Vandaag heb ik ook weer drie films gekeken: Bambi, Horrible Bosses en The Groomsmen. Ik amuseer me gewoon als ik naar een film kijk. Het is net alsof je even je wereld kan vergeten en in iemand anders zijn leven te kijken (klinkt cheesy, maar het is zo).