• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.003 votes
Profile

Kijk je ook films op tv als je erlangs zapt en als ie al bezig is?

clockwork72

• 2780 messages
  • 1735 votes

Ja beetje rare topictitel maargoed. Dit vroeg ik me dus af. Doe dit persoonlijk nooit omdat ik er dan vaak geen zak meer van begrijp.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

9,5 van de 10 keer niet.

Ik kijk bijna nooit tv. Maar stel voor dat het een leuke film is die ik al een keer heb gezien en het op een leuke stukje komt, blijf ik ff hangen en dan zap ik verder of zet ik de tv uit.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik niet, tenzij ik 'm ooit al eens heb gezien! Kan me niet voorstellen dat je goed in een film kunt zitten als je er random invalt, opbouw is altijd belangrijk vind ik.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1735 votes

Me pa vroeg net of ik Independence Day kwam kijken. Ja hoelang is ie al bezig vroeg ik. Uhmmm... ja uurtje ofzo. Naja laat maar zitten...

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Kijk zelden films op tv, het grappige is dat als me pa een film op tv aan het kijken is; zegt ie vaak Maik, heb je deze al gezien? Ja pap, 3 jaar geleden al (ge.....oad) als je begrijpt wat ik bedoel.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Ja, dat komt vaker voor.

Voornamelijk bij films die ik al eens eerder gezien heb en graag terug zie.

Ik moet er wel bij zeggen dat zoiets meestal gebeurt op zenders als TCM en MGM, die sowieso films heel vaak herhalen.

Naar Nederlandse (of Duitse) zenders die reclameblokken tussen de films hebben zitten kijk ik in principe helemaal niet (ook niet naar hun andere uitzendingen)

Met interactieve TV is het bovendien vaak mogelijk om series en films op te halen waarvan je maar een gedeelte hebt kunnen zien.

Erg handig.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Af en toe doe ik het wel eens, eigenlijk hetzelfde als wat Brix hierboven beschrijft. Gisteren heb ik nog een groot gedeelte 'Scream 3' meegepikt, gewoon, omdat ik het leuk vond. Bij nieuwe films komt het niet vaak voor, maar hij films die je al gezien hebt is het gewoon leuk tijdverdrijf, zeker wanneer je geen zin hebt om een 'nieuwe' film te kijken.

boozebelly

• 1428 messages
  • 1905 votes

Het ligt eraan of ik de film al ken en wel zin heb om even weer een stukje te kijken, maar als het een film betreft die ik niet ken en ooit nog eens helemaal wil zien, dan zap ik verder. Een halve film is immers geen goede filmervaring.

Ik stem overigens ook nooit als ik een film niet helemaal heb gezien. Dat is mij bijvoorbeeld overkomen met Imaginarium of doctor....

Als ik zo'n film ervaar als 'totaal niet mijn smaak' en ik haak voortijdig af, dan geeft dat mij niet het recht om de film alsnog in zijn totaliteit te beoordelen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Er zijn films zoals The Running Man, Predator, Con Air etc. waar ik altijd wel weer een stuk van meepak als die op tv langskomen. Ook standaard B of C-filmpjes waar ik het 1e half uur niet van heb gezien kan ik met gemak uitkijken. Heb dan ook niet het gevoel dat ik het verhaal niet meer snap. Opbouw is toch vaak saai bij dat soort films en zou je normaal gesproken ook alleen maar naar het einde toeleven. Ik blijf eigenlijk best vaak hangen bij een film die al even bezig is. Als ik een film niet ken en ik zie na 10 minuten al dat het een heel spannend of ingewikkeld verhaal is dan zap ik door en zorg ik ervoor dat ik de film zo snel mogelijk koop en in zijn geheel ga kijken.

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Bijna nooit..als die net bezig is ofzo dan weer wel...maar de laatste keer dat ik een film op tv heb gezien is ook al een periode geleden..ook omdat het altijd een re-run is...voor de 200'ste keer Enemy of the state zien is voor mij wat teveel...

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

Ik kijk meestal even of de film mij leuk lijkt, maar daarna zap ik weer weg. Want als ik em wil zien, wil ik em helemaal zien.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik kijk geen films die op tv uitgezonden worden. Soms neem ik zo'n 'film op 2' nog wel eens op, of er moet iets bijzonders op TCM langskomen (wat vaak niet het geval is) maar films op tv kijken gebeurt zelden.

movierobert

• 168 messages
  • 1829 votes

Ik kijk bijna al me films op tv. En ja in de reclame zap ik snel naar een andere film om te kijken of die leuk is voor de volgende keer. Of gewoon een leuke film waar ik altijd een stuk van meepak.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3922 votes

Ik val weleens in een film op tv en dan kijk ik hem tot het volgende reclameblok, en dan ga ik weer pingelen, en dan blijf ik weer ergens anders hangen, en na een tijdje besef ik dat ik eigenlijk een andere film zat te kijken, en dan ben ik het zat en ga naar bed, of zet gewoon zelf een film op. De tv mensen zouden eigenlijk iets moeten verzinnen voor die reclame, van mijn part een strook onder de film met sponsers en reclame, en als je dat niet wilt, een optie om het af te kopen, net als op Moviemeter.

Grindhouse62

• 2065 messages
  • 16580 votes

Ik kijk nooit geen films op tv waar reclame tussen zit. Komt er 1 op die ik wil zien, dan kijk ik eerst in mijn database of ik de film in mijn ernorme collectie heb. Zo ja, dan kijk ik hem vanuit mijn collectie. En vaak heb ik hem wel. Zo niet, dan ga ik interactief kijken of hij misschien in het aanbod van Movies en Series XL van Ziggo staat. En zo kan ik Netflix, Videoland en Film1 on Demand ook nog raadplegen. Mocht ik de film toch wel heel graag willen kijken, dan neem ik hem op en kijk hem later en kan dan de reclame doorspoelen. Dat kan nu nog, maar er komen straks decoders en dan kun je de reclame niet meer doorspoelen.

Ik heb zelf interactief tv, als ik dan wat doelloos aan het zappen ben, en ik zie een film die ik graag wil kijken maar al even bezig is en er tijd voor heb kijk ik de film vanaf begin af aan terug.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Als ik toevallig langs The Matrix zap (deel 1), dan blijf ik eigenlijk altijd hangen. Is me een keer of drie overkomen.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Je zit zelf in The Matrix?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Nee, ik ben een rooie pil type.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.