- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Phineas & Ferb
Phineas & Ferb
kingxxl
-
- 80 messages
- 124 votes
Kijkt iemand dit? In de Nederlandse versie uitgezonden op jetix. Ik kijk het zelf altijd wel, ik lig dan in een deuk om die droge humor. Er zijn 2 DVD's van uitgebracht, maar volgens mij is er geen van beiden in Nederland te koop.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Verschrikkelijke serie. Jetix is weer wanhopig bezig.
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Verschrikkelijk? Verschrikkelijk geweldig!
Zo droog, leuke personages en leuke liedjes.
Altijd hetzelfde, maar toch weer anders. Vind het een van de beste kinderprogramma's die huidig nog op tv zijn.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Daar moet ik even op terug komen. Heel erg is het niet maar ik snap niet waarom het zo geweldig bevonden word. Het is gewoon een zwaar standaard Jetix programma..
Charmides
-
- 414 messages
- 1305 votes
Het is geweldig voor kinderen. En tuurlijk , er zitten wel leuke en grappige dingen tussen. 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Wel grappig.. Phineas wordt door iemand uit mijn klas ingesproken. 
FredKrueger
-
- 125 messages
- 72 votes
haha leuke serie 
kan altijd lachen om de dingen die er altijd in terugkomen
hey Phineas, Wat dooooooeeeeee je?
echt geniaal 
Frenetic
-
- 203 messages
- 1425 votes
Leuk voor kleine kinderen maar ik vind er niks aan 
kobe bryant fan
-
- 445 messages
- 355 votes
Deze serie is niet van yetix yetix zendt het gewoon uit het is eigenlijk gemaakt door Disney Channel zie je altijd op het einde van zo een aflevering.
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Jetix was van disney. Nu heeft dat ook DisneyXD en wordt het op beide uitgezonden (DisneyXD en Disney Channel).
TheLionKingFan
-
- 904 messages
- 127 votes
Was er eerst fan van maar nu boeit de serie me niet merr
sjano1244
-
- 75 messages
- 0 votes
een hele leuke serie. 
zeer droge humor en die liedjes zijn ook erg lachen. Het is in ieder geval de enige serie die me echt boeit op Disney XD
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Een van mijn oppaskinderen is hier helemaal gek van, dat moet ze tussen de middag altijd kijken. Ik zelf snap niet zo goed waarom, verschrikkelijk lelijke animatie, en de verhalen die erin voorkomen slaan ook vaak nergens op. Humor is soms wel leuk maar dat is het dan ook wel. Ach ja als de kids het maar leuk vinden, is het prima. Ik kijk wel altijd mee met Zack & Cody 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zack & Cody
Dat vind ik ook grappig, erg he 
TimZor
-
- 528 messages
- 407 votes
Ondanks mijn 32 jaar haha vindt ik het nog steeds een leuke serie, met heerlijke flauwe humor. Vannochtend ook de kerstspecial gekeken van ze en ook die was weer zeer geslaagd. En de echt standaard dingetjes blijven leuk die elke keer weer terug komen zoals bijvoorbeeld "Wat Doeeeeeeeeeeee je" je begrijpt wel wat ik bedoel 
tristanrc1
-
- 255 messages
- 321 votes
Zonder ooit een aflevering gezien te hebben had ik nooit gedacht dat dit een succes zou worden. Nou heb ik er toch wel een paar gezien en snap ik de populariteit (die nog steeds met de dag groeit, gezien er een bioscoopfilm van komt) ook wel. Om de droge 'Spongebob' achtige humor kan ik wel lachen, ook al zal het die kwaliteit nooit halen.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Pak hier soms vlagen van mee, erg flauw maar best geestig. Denk dat ik het een kans ga geven. Er zit een vogelbekdier in die Perry heet. Dat is toch mooi.