- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- La Casa de Papel
La Casa de Papel
mcdaktari
-
- 7269 messages
- 0 votes
Ik ben vanavond begonnen met de Netflix serie La Casa de Papel. Wat een super goede serie is dat zeg. Mooi en spannend verhaal en er word echt heel goed in geacteerd. Ik heb nu 5 afleveringen achter elkaar gekeken en kan gewoon niet stoppen, het is al 4 uur in de nacht maar ga nog ff door. Echt een aanrader voor wie deze nog niet gezien heeft. 
Zhong Ming
-
- 31 messages
- 26 votes
Vond het al apart dat hier nog geen topic over gemaakt was, schijnt al een tijdje erg populair te zijn.
Seizoen 3 is in de maak, hoop wel dat het niet afloopt als bijvoorbeeld als Prison Break (na twee seizoen minder interessant.
Lang geleden dat ik echt weer voor een tv-show ben gaan zitten. Lijkt een beetje op 'Inside Men' ontmoet 'Prison Break' met vleugje 'Dexter'. Zit een paar verrassende wendingen in.
mcdaktari
-
- 7269 messages
- 0 votes
Ik heb nou seizoen 1 helemaal gezien, 13 afl. gisteren avond mee begonnen en in 1 ruk uitgekeken. Ik vind het echt een ontzettend sterke serie. En net wat Zhong Ming al zei, apart dat hier nog geen topic van was, van zo'n serie.
martijn011
-
- 2034 messages
- 1309 votes
Ik heb deze serie afgelopen weken ook gekeken. Erg sterk, eindelijk na Narcos weer een serie die ik verslonden heb.
Goed acteerwerk, spanning aanwezig, leuke en goede plotwendingen, goede muziek. Kan geen minpunten opnoemen.
Aanrader!
frans123
-
- 4459 messages
- 1184 votes
Ik ben bij deel 5, geloof ik...Ik ben er niet helemaal kapot van, niet echt boeiend of erg spannend....Nog 13 delen geloof ik....pffff O....wel erg goede acteurs, die het de moeite waard houden. En er schijnen wat verrassingen aan te komen, las ik hier......
frans123
-
- 4459 messages
- 1184 votes
Vond het oké maar ook niet meer dan dat.
Die mening heb ik ook...Goed,maar ga niet uit mijn dak zoals zo velen doen.
waarom gaat de vrouwelijke inspecteur in deel 2 op zoek naar het verblijf van de leider van de overval???Ze was er al zeker twee keer geweest....Of ben ik dom??? Vast niet begrepen denk ik......
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik ben er mee gekapt na 5 afleveringen, vond er niks aan 
vranque
-
- 937 messages
- 3926 votes
Prima serie idd. Onverwacht. Erg fraai opgebouwd.
93.9
-
- 3124 messages
- 4209 votes
Spaanse Hollywood troep. Dat is het kort door de bocht.
Maar voor een verstaander genoeg.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Ik ben een beetje verliefd op Tokio dus daarom wel uigekeken.
Maar echt goed is het allemaal zeker niet.
guchte
-
- 60 messages
- 914 votes
Samen met breaking bad de 2 beste series op netflix voor mij en heb er al veel gezien.
Jasijo
-
- 15 messages
- 1 votes
Ben weer 1 van de weinige die het ronduit slecht vind. Professor en Nairobi maken de serie nog iets, de rest had echt niet gehoeven. Ik snap de commotie en de massahysterie ook niet zo. Het enige speciale hieraan is, is Professor en zijn brein. Een beetje mix van James bond, en CSI... maar er zitten nogal wat fouten in, en de meeste dialogen zijn onnodig en zeer lang en traag. En het is nogal Spaans cultuur gericht, logisch maar sommige dingen vond ik gewoon principe loos en zeer ongeloofwaardig. Ben niet zo van de Hollywood films maar een Swat team is toch wel een verademing, waant kom op er had allang een of andere Engelse geheime dienst betrokken bij geweest en de boel plat gelegd. Nee ik denk te veel na, en let dan op de details,.. en snap dus dan niet waar de hype in zit... misschien de typische burgerlijke dromen “van oh was ik maar rijk” ... nee een 2 van mij.
lang pee
-
- 3207 messages
- 1401 votes
Deze serie is een hype, sorry het zal aan mij liggen maar ik heb ze niet kunnen uitkijken. Ik vond ze flauw en slecht geacteerd!! Als ze dan toch Spaans moet zijn vond ik Hierro toch een pak beter. Ben meestal niet wild van Spaanse series of films, tegenover de meeste Scandinavische series. Kijk maar eens naar Ride upon the storm met een fantastische rol van Lars Mikkelsen!!!
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ben weer 1 van de weinige die het ronduit slecht vind. Professor en Nairobi maken de serie nog iets, de rest had echt niet gehoeven. Ik snap de commotie en de massahysterie ook niet zo. Het enige speciale hieraan is, is Professor en zijn brein. Een beetje mix van James bond, en CSI... maar er zitten nogal wat fouten in, en de meeste dialogen zijn onnodig en zeer lang en traag. En het is nogal Spaans cultuur gericht, logisch maar sommige dingen vond ik gewoon principe loos en zeer ongeloofwaardig. Ben niet zo van de Hollywood films maar een Swat team is toch wel een verademing, waant kom op er had allang een of andere Engelse geheime dienst betrokken bij geweest en de boel plat gelegd. Nee ik denk te veel na, en let dan op de details,.. en snap dus dan niet waar de hype in zit... misschien de typische burgerlijke dromen “van oh was ik maar rijk” ... nee een 2 van mij.
Eens, echt dertien in een dozijn Netflix serietje. Vond werkelijk niets speciaal aan de regie/acteurs/geluid/audiovisueel.