• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.282 votes
Profile

The Sinner

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

"The Sinner" (2017) - imdb.com

Verenigde Staten, Thriller

geregisseerd door Antonio Campos

met Jessica Biel, Christopher Abbott en Bill Pullman

Cora is een jonge moeder die te plots een woedeaanval krijgt en hierdoor een brute gewelddadige actie pleegt. Ze is totaal geschokt en verward over de reden waarom. Harry Ambrose is vastberaden om Cara's motivatie aan het licht te brengen als hij diep in haar geest en haar verleden graaft.

Ben benieuwd.....

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nu te zien op Netflix!

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Interessant uitgangspunt, goede eerste aflevering, maar daarna gaat het snel bergafwaarts met de serie en wordt het per episode minder en minder.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Jessica Biel laat hier wel even zien wat voor fantastische actrice ze is. Als ze maar het juiste materiaal krijgt, want vaak (vooral in het begin van carrière) werd ze gecast in romcoms en nietszeggende 'vriendin van' rollen. Maar in The Sinner laat Biel zien dat ze echt tot haar recht komt in drama rollen. De serie zelf is ook goed, alhoewel sommige subplotjes niet al te interessant zijn en de laatste aflevering wat slordig en makkelijk aanvoelt. Maar Biel en Pullman houden het interessant.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Prima moordmysterie. Leuk en spannend. Goeie rol van Pullman.. die gast van Lost Highway.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Ik was eigenlijk na de eerste aflevering al afgehaakt. Voor de vrouw toch nog even de tweede gekeken, maar dit trek ik niet. Eigenlijk ook vrij teleurgesteld door berichten dat de eerste episode zo eng was. "véééél enger dan Stranger Things". Wat een bullshit.

Warp

• 963 messages
  • 3044 votes

RuudC wrote:

"véééél enger dan Stranger Things".

Ik wist niet dat Stranger Things als eng beschouwd wordt.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ze zijn beide niet eng, maar The Sinner echt totaal niet. Ik begrijp ook niet zo goed waarom het zo in de markt gezet wordt, want het wekt alleen maar de verkeerde verwachtingen terwijl de serie als mysterie/thriller uitstekend is. Ik ben nu halverwege, maar flink hooked.

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

The Sinner is inderdaad niet eng. Kent voor een groot gedeelte wel goede sfeer, wat onnozel zijplot en een ontknoping die ongeloofwaardig is en de serie hard onderuit haalt.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Zwolle84 wrote:

terwijl de serie als mysterie/thriller uitstekend is

...zei ik na aflevering drie. Nog drie afleveringen later en ik ben gestopt omdat het me te saai werd. Zoals het bij zoveel series gaat.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het nieuwe seizoen van The Sinner verschijnt 1 augustus.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Het gegeven is gewoon niet geschikt voor een serie. Het onderwerp is niet breed genoeg om het te rekken tot 2 seizoenen. Begon prima de eerste 2 afleveringen maar daarna werd het steeds saaier en deden de personages dingen die nergens op sloegen. Ik ben inmiddels bij aflevering 7 van seizoen 1 maar sta niet echt te popelen om verder te kijken.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

2de seizoen is weer een andere zaak. Staat zo goed als los van eerste seizoen, alleen Bill Pullman is weer van de partij.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter wrote:

Het nieuwe seizoen van The Sinner verschijnt 1 augustus.

Update: nieuwe releasedatum is 9 november.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Seizoen 2 staat nu op Netflix!

Psycho-M

• 323 messages
  • 272 votes

Ik vond het eerste seizoen best ok.

Denk dat ik het tweede seizoen ook maar eens ga proberen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het tweede seizoen spreekt me nog niet zo aan. Ik heb nu 4 afleveringen gezien. Eerste aflevering was erg sterk maar hierna is het alweer een stuk minder interessant.
Natalie Paul vind ik niet zo'n goede actrice.
Sektes zijn een vrij cliché onderwerp inmiddels.
Het flashback verhaal is een beetje vervelend en aan de demonen / jeugdtrauma's van Bill Pullman wordt wel veel aandacht besteed.

frans123

• 4459 messages
  • 1184 votes

Het lukt mij niet om seizoen 1 te bekijken..ligt dat aan mij?? ben nu bezig met 2,...begrijp ik die al;s ik seizoen 1 niet heb gezien?? stuur eenpb voor seizoen 1 in het kort...bvvd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.