- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Het Is Hier Autistisch (BNN)
Het Is Hier Autistisch (BNN)
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Filemon Wesselink denkt dat hij zich ergens op de ASS-schaal (autismespectrumstoornis) bevindt en gaat op onderzoek uit naar de verschillende kanten van autisme. Een beetje autisme in vogelvlucht voor de oningewijde leek, maar het is op zich best oké als een summiere introductie om mensen geïnteresseerd te krijgen in het onderwerp. Meer mensen die het volgen en/of er een mening over hebben?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik heb het zelf, maar mij interesseert wesselink niet 
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Die autisten, altijd zo recht voor z'n raap. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Die autisten, altijd zo recht voor z'n raap.
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Toch vind ik Filemon Wesselink verrassend leuk in deze reeks. Normaal heb ik ook een hekel aan die monotone stem en dat semi-stoere gedoe met seks en drugs, maar hier werkt het goed dat hij zelf affiniteit heeft met het onderwerp en vanwaaruit hij zich respectvol opstelt naar de bijzondere persoonlijkheden die hij interviewt.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Een prima documentaire. Jammer dat het slechts 4 afleveringen betrof. Ik had er graag meer over gezien. Aflevering 3 kon mij niet zo bekoren (de personen waren meer verstandelijk gehandicapt dan dat ze autistisch zijn). Het was voor mij al snel duidelijk dat Filemon Wesselink licht autistisch is.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heb alleen de laatste aflevering gezien, leuk om gezien te hebben, alleen heb ik niets met Filemon. Ook al is hij licht autistisch. En ik meer. 
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Ik weet niet of je het zo moet zien in termen van 'meer' of 'minder' autistisch, ik zou zelf zeggen dat jij anders autistisch bent.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik weet niet of je het zo moet zien in termen van 'meer' of 'minder' autistisch, ik zou zelf zeggen dat jij anders autistisch bent.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Seizoen 2 is inmiddels op tv te zien.