- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- A Series of Unfortunate Events (Netflix)
A Series of Unfortunate Events (Netflix)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ook maar even topic aangemaakt op MM.
Vanaf vandaag te zien op Netflix
Zie ook: A Series of Unfortunate Events - Seizoen 1 (2017) - TvMeter.nl
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Ze lijken verrassend trouw te blijven aan de film van destijds, en die vond ik ontzettend amusant.
kalehein
-
- 254 messages
- 255 votes
Seizoen 1 is een lang uitgerekte versie van de film. Hoewel ik de film goed te pruimen vond was het opsplitsen in 8 delen van elk dik 40 minuten voor mij niet noodzakelijk. Neil Patrick Harris zet overigens wel een leuk personage neer die zéker niet onder doet voor zijn evenknie Carrey.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Dat is niet helemaal waar. Ze volgen nu gewoon de boeken elk boekdeel heeft 2 afleveringen. Laatste deel zit niet in de film. Vond het een erg leuke serie. Het is wel een kinderserie, kinderboek. Maar Roald Dahl leuk.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb de hele serie inmiddels bekeken, leuke serie!
Ik vind de sfeer erg mooi. De kinderen spelen het erg leuk. Count Olaf vind ik irritant, maar misschien was dat ook wel wat de bedoeling. Jim Carrey gooide er volgens mij nog wel een dubbele laag in, niet alleen sinister, maar het is ook alweer een tijdje geleden dat ik de film zag.
De eerste twee verhalen spraken mij het meest aan. De serie zakt af en toe wat in, misschien had het hier en daar wat vlotter gekund, maar ik heb me er prima mee vermaakt.
Het opknippen van de afzonderlijke verhalen was ik niet altijd gelukkig mee, maar dat is ook maar cosmetisch. Je kan natuurlijk gewoon achter elkaar bekijken. Het hadden ook gewoon 4 afleveringen kunnen zijn wat mij betreft.
De voice-over man was af en toe wat te nadrukkelijk aanwezig.
Ik geef de hele serie net 3,5*
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Seizoen 2 is te zien vanaf 30 maart
Het nieuwe seizoen bestaat uit tien afleveringen van ieder een uur. Deze behandelen het vijfde tot en met het negende boek. Vanaf 30 maart staan deze dus allemaal online op Netflix. Het derde seizoen is al besteld door Netflix.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Begonnen. Ziet er uit als een uitgerekte light-versie van de film. Op alle fronten minder ik hou het bij 1 aflevering.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nieuwe teaser seizoen 2:
Te zien vanaf 30 maart
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het tweede seizoen van A Series of Unfortunate Events is vanaf 30 maart beschikbaar.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Seizoen 2 te zien vanaf morgen!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik ben al compleet op deze serie uitgekeken, maar er komt zelfs nog een derde seizoen:
Vanaf 1 januari.