- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Exorcist
The Exorcist
I Saw The Devil
-
- 16 messages
- 13 votes
Even een topicje aangemaakt aangezien ik deze niet op de eerste twee pagina's heb kunnen vinden. The Exorcist wordt uitgezonden op FOX, en momenteel zijn er slechts twee afleveringen uit. Ik ben er nog niet aan begonnen, maar de eerste aflevering staat wel op mijn computer. Wat vinden jullie ervan?
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Ben ook zeer benieuwd wat andere er van vinden. Hij krijgt iig op op IMDB best een aardige rating.
Ga hem zeker kijken zodra het eerste seizoen uit is.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Hij krijgt iig op op IMDB best een aardige rating.
Alleen krijgen bijna alle series dat tegenwoordig, valt me op. Lijkt wel alsof een serie standaard een punt hoger scoort dan een kwalitatief gelijkwaardige film.
Maar ben wel benieuwd. Al zijn ze wel érg veel films in serievorm aan het gieten de laatste tijd.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Op voorhand verwachtte ik een campy serie te zien, maar verrassend genoeg is dit best onderhoudend te noemen. Met name het eerste seizoen is sterk wegens de link die gelegd wordt met de film; dat had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen. Bovenal is 'The Exorcist' op momenten goed eng, wat van andere series in het genre niet gezegd kan worden.
Ik ben alleen benieuwd of er nog een derde seizoen volgt, gezien de recente acquisitie van Fox door Disney.