- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Billions (Showtime)
Billions (Showtime)
martijnk
-
- 774 messages
- 310 votes
Nieuwe serie met Damien Lewis (Homeland, Band of Brothers) toch wel één van mijn favoriete acteurs. Heb net de pilot gezien en zit er nu al helemaal in, echt geweldig als je net zoals ik heel dat financiele wereldje op Wall Street enzo interessant vindt en de kat en muis spelletjes tussen de SEC (beurswaakhond) en de miljonairs die er geld verdienen met voorkennis e.d. daar gaat het dan dus ook over.
Billions (TV Series 2016? ) - IMDb
Aflevering duurt een uur maar gaat nooit vervelen of wordt langdradig. Denk dat dit weer een topper van Showtime gaat worden.
Hoe dan ook als je Suits tof vindt ga je dit zeker ook waarderen. Afgaande op de eerste aflevering en als ze dit niveau weten vast te houden wordt het denk ik zelfs beter dan Suits wat toch zeker bij sommige afleveringen meer is veranderd in een romantische komedie.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Seizoen 2 mag er ook zeker wezen. Zalige serie.
Hans Gruber
-
- 255 messages
- 714 votes
Geweldige serie met Lewis en Giamatti als geweldenaars die die serie echt dragen en niks voor elkaar onder doen. Inkijkje in de financiële wereld en hoe die bestreden wordt. Het plot vliegt alle kanten op maar dat maakt het alleen maar leuk. Echte aanrader. En Siff maar zeker ook Akerman zijn met hun verschijning en geweldig acteerwerk een toegevoegde waarde voor de serie. Ik verheug me op een eventueel 3e seizoen. Die moet er toch echt wel gaan komen.