• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

Ballers (HBO)

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Nieuwe serie met 'The Rock' Dwayne Johnson. Kan nooit veel zijn.

Iemand de pilot al gezien?

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Hoezo kan nooit veel zijn? Van de makers van Entourage toch?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Niet helemaal. Ballers komt niet van de hand van Doug Elin, maar producer Stephen Levinson van Entourage is showrunner hiervan. Anyway, The Rock heeft wel een fijne combo van mimiek en delivery. Past ook prima in het concept van de serie. Ik ga het wel proberen, lijkt me wel geinig.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

martijnk wrote:

Nieuwe serie met 'The Rock' Dwayne Johnson. Kan nooit veel zijn.

Volgens de critici is The Rock anders juist een asset: "Ballers may not be a game-changer, but it scores points with Dwayne "The Rock" Johnson, who brings charm and depth to the NFL version of Entourage."

Ik heb de pilot gister meteen gezien en vond het leuk. Tijdens het zien van de intro had ik nog m'n twijfels, die doet namelijk bijzonder goedkoop aan (helemaal in vergelijking met de waanzinnige intro van het tweede seizoen van True detective, dat ook net is begonnen), maar Ballers is zoals je van HBO mag verwachten gewoon een professionele productie waar weinig mis mee is. Het is bepaald niet grensverleggend en de personages zijn nog niet bijster interessant, maar ik ben inmiddels groot liefhebber van de NFL en vind het alleen vanwege het onderwerp al de moeite waard.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Ik had in het begin wat twijfels bij Ballers, maar die nemen nu wat weg. Ballers is geen Entourage en dat is maar goed ook. Qua stijl en verhaal vind ik het wellicht wat dichter bij een andere (nieuwe) favoriet van mij uit de HBO-stal liggen: Silicon Valley.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Silicon Valley? Dat zie ik echt totaal niet. Beetje Any Given Sunday meets Jerry Maguire maar dan erg rustig. Ik vind het niet slecht maar het is ook niet echt heel boeiend. Kabbelt wat voort. Maar ik kijk het nog even aan.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Ik bedoel het meer als een analogie qua opbouw, niet qua stijl (had ik niet goed verwoord).

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Gewoon veel geld, autos, seks, lekkere vrouwen en feesten.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Lekker introotje toch.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Heb hier toch wel lol aan gehad. Benieuwd naar season 2.

kos wrote:

Heb hier toch wel lol aan gehad. Benieuwd naar season 2.

Dat geldt ook voor mij.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

De afgelopen paar maanden de eerste twee seizoenen gekeken en ik moet zeggen dat het mij wel bevalt. Echt hoogstaand is het natuurlijk niet qua verhaal, maar het stukje drama en met name comedy zit goed in elkaar. Bovendien heb je aan The Rock een topper als protagonist.

Ondertussen is 'Ballers' vernieuwd voor seizoen drie, bring it.

Gh8st

• 668 messages
  • 2008 votes

Lekkere wegkijkserie dit ja. Met een wat serieuzere rol voor The Rock die goed voor hem werkt. Zelfde geld eigenlijk voor Rob Corddry. John David Washington overtuigd ook, dat zit natuurlijk in de genen.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Seizoen 5 is begonnen!

Blijft de leukste half uur serie van de laatste jaren.

Lekker een Entourage in de sportwereld.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.