• 177.948 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.669 votes
Profile

Brooklyn Nine-Nine

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

(afbeelding)

"In Brooklyn Nine-Nine van Dan Goor en Michael Schur (Parks and Recreation) maken wij kennis met rechercheurs uit Brooklyn, allemaal verschillend van karakter (hoe kan het ook anders) en verschillend van aanpak, die een nieuwe chef krijgen. Belangrijkste zijn Andy Sambergs rechercheur Jacob Perolta en Andre Braughers hoofdrechercheur Ray Holt. Perolta is onvolwassen en kinderachtig, Holt is de eerste openlijk homoseksuele hoofdrechercheur in de geschiedenis van de NYPD. Hun werkwijze verschilt totaal en de twee botsen dan ook direct met elkaar."

Bron

De pilot was best leuk en Andy Samberg viel me reuze mee. Ik kan hem af en toe erg moeilijk hebben.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Oh, ik vind andy samberg meestal juist wel grappig en hier vind ik hem dus ook wel goed. Vooral de chemie met de nieuwe baas is erg goed. Ik hoop dat de rest van de cast een beetje zijn of haar plek zal vinden, want ik vond niet iedereen even goed

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vond de pilot ook leuk. Samberg heeft hier de ideale mimiek en delivery voor. Dit blijf ik nog wel even volgen.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Leuke pilot.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Goede verhalen over gehoord, dus pilot maar even gekeken en JA, erg grappig. I liked it.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Derde ep ook weer leuk. Zelfs Joe Lo Troglio en Terry Crews. Samberg blijft heerlijk met z'n delivery en mimiek.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Weer een leuke aflevering, met de serveester uit always sunny in philly. De meeste personages zijn al een stuk verbeterd imo.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Dit was de leukste aflevering tot nu toe Vaak gelachen, zoals het ook moet! Gelukkig komt er een volledig seizoen (22 afleveringen), nu hoop ik nog dat er een tweede seizoen komt.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, dit was inderdaad de beste tot nu toe.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Geweldige seizoensfinale en cliffhanger. Zeker de beste nieuwe comedy en ook een van de beste op dit moment. Gelukkig komt er een tweede seizoen aan!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Vandaag aan begonnen. Érg leuk! Favoriete episode tot nu toe is ''48 Hours'', Terry met z'n whale songs Samberg verrast me enorm met zijn geweldig droge delivery.

nilserr

• 158 messages
  • 636 votes

Hele leuke comedy, waarin Samberg zijn komische talenten nog maar eens laat zien. Het eerste seizoen in één ruk uitgekeken.

Cinemaniak

• 566 messages
  • 513 votes

Terry Crews

Andy Samberg vind ik zelf nog wel de minste, maar ik ben pas bij aflevering 5

Binnen twee weken alle afleveringen tot nu toe gezien. Fantastische serie, Andre Braugher is top.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hier hetzelfde, binnen een mum van tijd alles gezien. Flink moeten wennen aan Samberg, maar nu ga ik hem ook steeds meer waarderen.

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

In 4 dagen seizoen 1 gekeken. Heerlijke serie! joe lo truglio is mijn favoriete personage. Hij is geweldig. Alleen zijn gezicht soms al! Op naar seizoen 2.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Tonypulp wrote:

Vandaag aan begonnen. Érg leuk! Favoriete episode tot nu toe is ''48 Hours'', Terry met z'n whale songs Samberg verrast me enorm met zijn geweldig droge delivery.

Val zojuist midden in deze ep op CC en bleef hangen. Erg grappig! Verder op Netflix nu.

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Promo seizoen 6.

Van de week seizoen 5 afgekeken op Netflix. Mijn favoriete show van het moment.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Geniale promo. Gelukkig maar dat NBC deze serie heeft opgepakt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.