- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Vrienden voor het leven
Vrienden voor het leven
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Raar dat ik over deze serie helemaal geen topic kan vinden? Lijkt me toch dat deze al zou moeten bestaan?
Lang geleden dat ik deze serie zag maar heb er echt goede herinneringen aan!
Baal er trouwens ongelofelijk van dat de seizoenen die op dvd zijn uitgebracht heel zeldzaam geworden zijn.
niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
Jeugdsentiment voor mij! Samen met Oppassen was dit als klein jochie altijd vaste prik samen met m'n ouders te kijken in het weekend. Later nog tot in den treure herhaalt maar het bleef leuk. Jammer dat er geen Nederlandse sitcoms meer zijn die net zo genietbaar zijn. Of nja genietbaar of niet, ze zijn er zoiezo amper meer. En Peter Lusse is koning! Zat later nog in het mindere Schiet Mij Maar Lek, geen idee wat ie vandaag de dag doet. Van de aardbodem verdwenen?
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Oef, Schiet Mij Maar Lek, Ooit een of twee afleveringen gezien. Is in mijn geheugen opgeslagen als de slechtste Nederlandse sitcom ooit. En we zijn er wat mij betreft al nooit echt goed in geweest.
Vrienden voor het leven was volgens mij een van de eerste hele grote hits van RTL destijds. En de eerste Nederlandse serie waarin product placement me opviel. Stonden ze bijvoorbeeld een scene te spelen voor een bepaalde winkel. Twee scenes verder: Plastic tas van de winkel hangt in de keuken. Week later: een van de spelers koopt iets in die winkel. Later zag je dat bij zowat alle commerciele series. Dan at iedereen in GTST ineens Dorito's of dronken ze bij Baantjer Yakult.
niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
Hehe klopt!
Zwerven nog wel wat opgenomen videobanden door het huis heen met originele reclamespots, dan valt het helemaal extra op...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ja dat is nog eens lang geleden, van beide acteurs hoor je nagenoeg ook niks meer.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Schiet mij maar lek was helemaal zo slechte sitcom niet, heb hier de originele dvds van seizoen 1 & 2.
Peter Lusse doet tegenwoordig nog wel eens toneel(dacht ik) maar wat mij betreft mag hij wel weer eens een sitcom proberen hoor! 
TV-fan
-
- 20 messages
- 116 votes
Eddie lijkt klaar te zijn voor een doorstart van Vrienden Voor Het Leven 
Dat was twee jaren geleden wel anders: