- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Don't Trust The Bitch in Apartment 23
Don't Trust The Bitch in Apartment 23
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes

Best een aardige pilot. Krysten Ritter is weird hot, maar James van der Beek als zichzelf is het kijken van deze pilot zeker waard, al denk ik dat de Dawsons Creek grappen snel oud zullen worden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ritter lijkt me geen actrice die dit zou kunnen dragen maar eens proberen. Dergelijke series ben i kdan wel bereid van week tot week te volgen, met story arc series doe ik het niet meer.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb de eerste twee episodes gezien en vond het best leuk! Ga het zeker volgen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Tweede aflevering niet beter of slechter dan de eerste. Paar aardige grappen, en de Beek is geweldig, maar toch ben ik nog niet overtuigd.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Vind het best wel vermakelijk, vooral door June (wat een idioot grote ogen zeg) en James van der Beek.Het lijkt best wel een beetje op 2 Broke Girls en dan is deze serie toch wat scherper en leuker.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik was van plan dit te negeren maar je laatste zin triggered mij Inland. Vind 2 Broke Girls juist messcherp, en kan me niet voorstellen dat Ritter Dennings kan overtreffen.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ritter is wat platter, qua mimiek en uitstraling, maar het overall plaatje (van de serie) werkt gewoon iets beter voor mij. Vind Ritter's acteerwerk trouwens meer dan degelijk vaak (zie Breaking Bad)
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Derde aflevering moeilijk om door te komen, alleen Beek was nog enigszins leuk. Kwaliteitsafname in drie eps voorspelt weinig goeds. Als afl 4 deze niveaudaling aanhoudt, gaat deze serie op de backburner.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Vond deze 4e aflevering toch wel erg cool. Een zelfverzekerde June, wat maffe Van der Beek acties en Hercules 
Ja, verder dan een leuke wegkijker komt dit niet, maar die moeten er ook wezen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, de vierde ep was dan wel weer erg leuk, wat me weer wat hoop geeft. Zo zie je maar dat je een serie niet te vroeg moet afschrijven. Afl 5 zal ik ook weer gaan zien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kan ik me in vinden, erg leuke aflevering weer. Serie begint wat meer 'ziel' te krijgen. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan, hoop dat het vermakelijk blijft.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nog wel even props naar James van der Beek voor z'n Snatch-stukjes 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Meatballs!
Aflevering 5 was waarschijnlijk de beste tot nu toe, met iedereen die een aardige tot leuke rol had. James is nog wel steeds het grappigst, dat wel.
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
lol en dan gaan ze toch weer Happy Endings er zo snel mogelijk doorheen gooien haha.Gelukkig woon ik niet in de US, want echt duidelijker wordt het er niet op met die wekelijks wisselende tv schema's daar haha.