• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.774 votes
Profile

Omroep Maxim

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Omroep Maxim!

Vanaf vanavond weer op tv. Kwaliteitstelevisie...!

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Wist niet dat er een nieuwe serie zou beginnen. Geweldig nieuws! Heb vorig seizoen van elke aflevering genoten.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Dat stukje dat kappeuter plaatst is schitterend.

Over omroep Maxim zelf: grappig om te proberen om plaatsvervangende schaamte televisie te maken, maar niet echt iets om wekelijks te willen zien.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Mee eens. Doe mij dit maar dagelijks.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Inderdaad. Was weer geniaal de eerste aflevering.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik snap niet dat er zo weinig mensen kijken. Maxim heeft aangegeven dat dit het laatste seizoen is i.v.m de tegenvallende kijkcijfers. Erg jammer. Nederland kijkt liever naar onderbroekenlol met Nick en Simon en kan echte humor niet waarderen, blijkbaar.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Lachen met losers werkt vaak gewoon het best wanneer die mensen serieus aan het woord gelaten worden. Dit is gewoon te genant voor woorden.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Dat vind ik nou van programma's over te dikke mensen, over mensen in de schulden waar ze niet uitkomen, over mensen die hun lichaam niet mooi vinden en dat op tv willen laten zien, over mensen die hun liefdesleven nieuwe boost willen geven door een liedje voor hun partner te zingen op tv, over mannen die verslaafd zijn aan klussen en waarvan de vrouw dat huilend op tv moet vertellen. etc. etc.

Ik vind die mensen bij Maxim helemaal geen losers

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik denk dat het tijdstip ook niet echt helpt. Donderdagavond is voor studenten een uitgaansavond en werkende mensen gaan rond die tijd zo'n beetje slapen.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Hannibal wrote:

Dat vind ik nou van programma's over te dikke mensen, over mensen in de schulden waar ze niet uitkomen, over mensen die hun lichaam niet mooi vinden en dat op tv willen laten zien, over mensen die hun liefdesleven nieuwe boost willen geven door een liedje voor hun partner te zingen op tv, over mannen die verslaafd zijn aan klussen en waarvan de vrouw dat huilend op tv moet vertellen. etc. etc.

Vind ik ook, doet daar verder niks aan af natuurlijk.

Omroep Maxim richt zicht op Man Bijt Hond volk, alleen denkt de presentator zelf iets te grappig te zijn. Dan zélfs nog liever MBH, waar de presentators de mensen in ieder geval nog in hun waarde laten, maar de geïnterviewden het vooral voor zichzelf verpesten.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Omroep Maxim richt zich totaal niet op het Man Bijt Hond volk. Hij richt zich juist op de Rembo & Rembo kijkers van de jaren '80 en '90, die inmiddels ruim volwassen zijn, waarmee Maxim probeert mee te groeien.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Zo'n beetje het tegenovergestelde van Man bijt hond inderdaad.

Mandje!

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Niet op het publiek dat Man Bijt Hond kijkt, wel op het publiek dat in Man Bijt Hond verschijnt.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Die hebben/ kijken over het algemeen geen tv.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Die man op de bovenste video is een prominente deventenaar: Strik of Stikker, heet ie. Die zit in dat straatje waar jaarlijks dat Dickens festival wordt gehouden. Niet echt een sukkel of zo.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Reinbo wrote:

Die hebben/ kijken over het algemeen geen tv.

En? Er zijn trouwens zo nog een paar programmas in Nederland. Joris' Showroom oid?

Nijmegen

• 323 messages
  • 692 votes

Jammer van de tegenvallende kijkcijfers, ik kijk iedere week trouw. Prachtige televisie wil ik het zelfs noemen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.