• 178.048 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.727 votes
Profile

Wat Als?

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Wat Als? is een programma met sketches wat iedere zaterdagavond na Dit Was Het Nieuws wordt uitgezonden. Een geestig bedoeld sketchprogramma wat bizar genoeg iedere week dezelfde sketches uitzend. Ik zat vandaag voor de derde week op rij naar exact hetzelfde filmpje te kijken getiteld; "Wat als het elke dag kermis zou zijn".

Heeft iemand het gezien? en wellicht enig benul hoe dit werkt en hoe dit soort absurdisme mogelijk is?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Die ken ik wel. Best grappig. Heb ze ook bij 'Just a joke' topic enkele malen gepost.

Die van Sinterklaas blijf ik het leukst vinden.

Hier meer 'Wat als' filmpjes en bloopers.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Leuk uitgangspunt, maar de uitvoering is te vaak ondermaats.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nogal schaamteloze kopie van Ook Dat Nog.

Wel met betere acteurs en verkleedpartijen en schmink. Bij Ook Dat Nog zaten de acteurs gewoon achter een desk en lazen ze humorloos de autocue op. Dat vond ik al een vreselijk programma.

Dit is af en toe nog grappig, maar wel enorme verspilling van talent. Ik zie Mike Boddé veel liever in de Mike en Thomas Show.

Martin Waardenberg hoort ook niet in zo'n programma.

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Dat programma heeft kanniewaarzijn, kapp

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Haha, ok. Ze moeten ook niet allemaal van die inwisselbare nietszeggende programmatitels bedenken.

Zal wel even nieuw topic aanmaken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Leuk concept, degelijke uitvoering. Soms iets te flauw of te makkelijk maar soms ook weer erg leuk. Hit or miss gevalletje, maar toch wel aangenaam om weg te kijken.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

kappeuter wrote:

Haha, ok. Ze moeten ook niet allemaal van die inwisselbare nietszeggende programmatitels bedenken.

Deze programmatitel is anders erg belangrijk.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

LOl! hier zapte ik toevallig laatst langs. Had er nog nooit van gehoord.

Deed me vooral denken aan wat je krijgt als je middelbare scholieren een TV-programma laat maken...

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

kos wrote:

LOl! hier zapte ik toevallig laatst langs. Had er nog nooit van gehoord.

Deed me vooral denken aan wat je krijgt als je middelbare scholieren een TV-programma laat maken...

Eerder groep 4 leerlingen...

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Flauw,inspiratieloos. Kasper van Kooten is er ook zo eentje uit de categorie 'mijn vader kon wel wat'.

Alleen dat promofilmpje op dat voetbalveld was al zo pijnlijk niet leuk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.