• 178.041 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.687 votes
Profile

Army Wives

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

The Army Has Its Code. The Wives Have Their Own.

(afbeelding)

Army Wives is an American drama series that follows the lives of four army wives, their families, and an army husband whose wife is in the army.

- Kim Delaney as Claudia Joy Holden

- Catherine Bell as Denise Sherwood

- Sally Pressman as Roxanne Marie "Roxy" LeBlanc

- Brigid Brannagh as Officer Pamela Moran

- Brian McNamara as Major General Michael James Holden

- Sterling K. Brown as Dr. Roland Burton

- Wendy Davis as COL Joan Burton

- Drew Fuller as SGT Trevor LeBlanc

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Serie loopt inmiddels al een tijdje (seizoen 6 komt in 2012) Maar ik vond het wel leuk om een topic te openen want dat verdiend deze serie zeker.

Seizoen 1 vond ik erg sterk, eigenlijk was ik vanaf de eerste 2, 3 episodes al verslaafd. Mooie drama serie die het leven van 'army wives' laat zien. Je moet er wel van houden want het is wel Amerikaans zoetsappig. Gelukkig kan ik daar persoonlijk erg van genieten.

Snel maar weer eens het eerste seizoen herzien, en daarna gelijk verder met de rest

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Meer dan uitstekende serie kan niet wachten op het 6de seizoen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.